REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
a gdzie u Ciebie ta zdrowa blacharka jak nadkola trzeba wycinać?karolseraf napisał(a):Ale zdajesz sobie sprawę, że łatwiej jest sprzedać auto w dobrym stanie, ze zdrową blacharką, niż auto pordzewiałe?
to teraz postaw się na pozycji kupującego, masz przed sobą GV z USA ładna ale wiesz ze nadkola zrobione i spod konserwowany za 25k a obok Europejkę z rdzą na nadokolach i nalotami na spodzie za 20k.... Co wybierasz?karolseraf napisał(a):A po czym wnioskujesz, że zostaną zrobione w niepewny sposób? Nie oddałbym auta partaczowi, który zrobiłby robotę byle taniej
karolseraf napisał(a):Tę która mi się bardziej podoba, a to już zależy od wielu czynników. Skoro z USA jest zrobiona, a Europejkę trzeba będzie zrobić tak samo, to chyba wybór jest prosty? Poza tym tak jak napisałem wcześniej, wszystko zależy od ogólnej kondycji auta, poza blacharską kwestią jest też ta mechaniczna
karolseraf napisał(a):Wart uwagi?