GRAND VITARA VS. RAV4 VS. GRAND CHEROKEE

23 Kwi 2020, 09:24

A zdajesz sobie sprawę jak ciężko sprzedać w Pl wersję USA? Nawet już ta zrobiona?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16663
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Kwi 2020, 09:46

Zdaje sobie sprawę, jak każde auto w tych czasach. Kupujący są wybredni, czepiają się najmniejszych detali. Ale zdajesz sobie sprawę, że łatwiej jest sprzedać auto w dobrym stanie, ze zdrową blacharką, niż auto pordzewiałe?
karolseraf
Nowicjusz
 
Posty: 14
Zdjęcia: 1

23 Kwi 2020, 12:37

karolseraf napisał(a):Ale zdajesz sobie sprawę, że łatwiej jest sprzedać auto w dobrym stanie, ze zdrową blacharką, niż auto pordzewiałe?
a gdzie u Ciebie ta zdrowa blacharka jak nadkola trzeba wycinać? :naughty:
Ktoś mądry będzie wolał kupić ze zgnitymi nadkolami europejczyka niż amerykana z nadkolami już zrobionymi w niepewny sposób :wink:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16663
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Kwi 2020, 17:13

Nadkola zrobione w niepewny sposób? A po czym wnioskujesz, że zostaną zrobione w niepewny sposób? Nie oddałbym auta partaczowi, który zrobiłby robotę byle taniej ;)
I skąd taki omen nad autami ze Stanów? Przecież tak samo w większości są rozbite przed sprowadzeniem, jak 90% aut z Niemiec, Belgii czy innej Holandii :)
karolseraf
Nowicjusz
 
Posty: 14
Zdjęcia: 1

23 Kwi 2020, 17:45

Z tymi rozbitymi to nie do końca też tak jest ...dużo aut kupuje się po prostu w całosci...nie musi być rozbite...taką Grand Vitarę za 3-4 czy 5 tys Euro można spokojnie zakupić za granicą w zależności od stanu ...ofert jest bardzo dużo...nawet mam na oku przepiękną 3.2 V6 ale prawie 6000 Euro chcą.
Więc po co kupować jakiegoś starego rozbitka i reanimować , jest to ekonomicznie nieopłacalne

Zobacz jeszcze na Hondę CRV one miały lepszą blachę niż Grand Vitara.
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

23 Kwi 2020, 17:49

karolseraf napisał(a):A po czym wnioskujesz, że zostaną zrobione w niepewny sposób? Nie oddałbym auta partaczowi, który zrobiłby robotę byle taniej
to teraz postaw się na pozycji kupującego, masz przed sobą GV z USA ładna ale wiesz ze nadkola zrobione i spod konserwowany za 25k a obok Europejkę z rdzą na nadokolach i nalotami na spodzie za 20k.... Co wybierasz?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16663
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi Mirage debiutuje w Japonii
    Nowy Mitsubishi Mirage to globalny, nieduży samochód, który z założenia jest paliwooszczędny, niedrogi i kompaktowy (łatwy w prowadzeniu), czym spełniać ma wszelkie wymagania stawiane kompaktom zarówno ...

23 Kwi 2020, 18:13

Tę która mi się bardziej podoba, a to już zależy od wielu czynników. Skoro z USA jest zrobiona, a Europejkę trzeba będzie zrobić tak samo, to chyba wybór jest prosty? Poza tym tak jak napisałem wcześniej, wszystko zależy od ogólnej kondycji auta, poza blacharską kwestią jest też ta mechaniczna.
karolseraf
Nowicjusz
 
Posty: 14
Zdjęcia: 1

23 Kwi 2020, 18:23

Dla mnie jest sprawa oczywista ...biorę Europejską wersję ...robię konserwację od spodu gdzie to nie jest niewiadomo jaki koszt i jeżdżę a nie spawam progów, nakoli, błotników i niewiadomo co tam jeszcze wyjdzie...bo jak ruszy to może polecieć grubiej.

Ale jak to mówią każdy robi jak chce i każdy ma swój rozum.
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

23 Kwi 2020, 19:13

karolseraf napisał(a):Tę która mi się bardziej podoba, a to już zależy od wielu czynników. Skoro z USA jest zrobiona, a Europejkę trzeba będzie zrobić tak samo, to chyba wybór jest prosty? Poza tym tak jak napisałem wcześniej, wszystko zależy od ogólnej kondycji auta, poza blacharską kwestią jest też ta mechaniczna


Trochę przeanalizowałem syt.tego konkretnie modelu w PL/EU dla mnie jest warty max 13k... a że jestem leniwy i lubię auta bez dużego nalotu to nie kupiłbym go na 100%. Utwierdza mnie fakt że jest normalnie dostępne zagramanicą :D kwestia czasu żeby coś chwycić.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

24 Kwi 2020, 19:17

A co powiecie o tym egzemplarzu [link do oferty na Olx wygasł] ? Salon Polska, trochę duży przebieg, ale przynajmniej realny. Wart uwagi?
karolseraf
Nowicjusz
 
Posty: 14
Zdjęcia: 1

24 Kwi 2020, 19:51

karolseraf napisał(a):Wart uwagi?


Nic specjalnego.

Za taką kasę jakbyś chciał to można mieć Grand Vitarki nawet z przebiegiem poniżej 100 tys. :lol:...no może z lekką dopłatą

Błotniki standard do poprawek...no ale to w co drugim egzemplarzu jest.

Aczkolwiek mieliśmy kilka Vitar z blachą bez dokładek...zdarzają się
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

25 Kwi 2020, 22:17

Panowie !
Dzięki wszystkim za pomoc, Wasze rady dużo mi pomogły, być może odwiodły mnie od złych decyzji, kto wie. GV zakupiona. Obejrzałem kilka i tak zadbanej, jak tę, którą kupiłem nie widziałem (poza MINIMALNĄ korozją na rantach tylnych błotników). Spód zdrowy, wszystkie tryby 4x4 działają wzorowo, ESP działa, skrzynia zmienia biegi jakby auto dopiero co wyjechało z fabryki :) 313 tysięcy nalotu, ale w środku wyglądała lepiej, niż oglądana przeze mnie GV z przebiegiem 107 tysięcy. Tzn żadnych przetarć na tapicerce. Brakuje tylko rolety bagażnika, ale już zamówiłem. Już odczuwam brak dodatkowych 50 koni pod maską, ale może kiedyś zmienię na mocniejszą :) Nurtuje mnie tylko fakt, że przyciski na desce rozdzielczej w ogóle się nie podświetlają, jest tylko pomarańczowe światełko na wybranym już przycisku, przez co nocą nie widać jaką temperaturę się ustawia i na co wybrano nawiew, czy to normalne, czy może jakiś bezpiecznik poszedł?
Poniżej zakupiona przeze mnie Grand Vitara, akurat po teście w łagodnym terenie :happy:
GRAND VITARA VS. RAV4 VS. GRAND CHEROKEE
karolseraf
Nowicjusz
 
Posty: 14
Zdjęcia: 1

26 Kwi 2020, 19:14

Gratulacje ... przebiegów nie ma się co bać...jeżeli był serwis i przebieg ORI to zrobi 3X tyle bo to dobre silniki są.

Podświetlenia to standard w Grand Vitarach ...tam jest żaróweczka / i do wymiany. ... trzeba tylko trochę porozbierać.

:ok:
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie