GRAND VITARA VS. RAV4 VS. GRAND CHEROKEE

20 Kwi 2020, 15:57

Witajcie!

To mój pierwszy post na tym forum, ale od razu przejdę do sedna. Zostałem postawiony przed wyborem auta, mam 3 które mnie interesują, wszystkie benzyniaki w automacie. Suzuki Grand Vitara II z 2006 r. lub nowszy (2.0 lub 2.7) Toyota Rav4 z 2006 r. lub nowszy (2.0 lub 2.4) i Jeep Grand Cherokee GR 3.7 z 2006r. Który z tych trzech jest najmniej awaryjny i szczyci się niezawodnością? Wiadomo, wszystko zależy od stanu i tak dalej, ale z racji, że w ogóle nie znam się na motoryzacji nie wiem który z tych trzech jest najbardziej pancerny, jeżeli chodzi o silnik i skrzynię biegów. Będę wdzięczny za każdą sugestię i radę :)
karolseraf
Nowicjusz

Zdjęcia: 1

20 Kwi 2020, 19:38

Vitara 2.0 Benzyna silnik OK...rozrząd na łańcuchu który trzeba kontrolować, bo czasami lubi być do wymiany...skrzynie automatyczne OK, nigdy nie miałem problemów z tymi silnikami i skrzyniami...zwócić uwagę trzeba na to czy działa ESP..pompa bywa droga, czy wszystkie tryby 4x4 działają, no i stan napędów, reduktora, i ile jest korozji :lol: chociaż trafiają się czasami naprawdę ładne blacharsko.

Rav4 2.0 silnik OK...skrznia nie wypowiem się nigdy nie miałem,

Jeep...hmmm na pewno wszystkie V8 są pancerne...skrzynie też OK...z innymi nie miałem do czynienia więc nie wypowiem się.
V8 przywiozłem ostatnio 2 sztuki ale już sprzedane :lol:

Ja ze swojej strony dorzucił bym 1 ligę jeżeli chodzi o skrzynię automatyczne tj. Honda CR-V III ...skrzynia pancerna...silnik 2.0 150KM pancerny....Ale musiałbyś dopłacić do takiej CRV trochę.

Jeżeli chodzi o wypas to znajdziesz go najbogatszy w CRV i w Jeepie
Rav-4 i Grand -Vitara więcej jest ich z biedniejszym wyposażeniem.

Ale taką CRV w wersji Executive ....... Polecam :lol:
andrewb25
Stały forumowicz

Miejscowość: małopolskie

21 Kwi 2020, 18:01