Grande Punto, benzyna

03 Wrz 2015, 21:59

Witam

szukam Grande Punto w okolicy Poznania. Koniecznie benzyna. NA razie wpadło mi w oko to

[link do oferty na Allegro wygasł]

warto zawracać sobie głowę?
kaczykacz
Nowicjusz

Auto: fiat Punto I

03 Wrz 2015, 23:04

Podpicowany na handel ale obejrzeć nie zaszkodzi. Silnik na plus.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

03 Wrz 2015, 23:07

no właśnie silnik myślę, że do moich potrzeb optymalny, bo głównie miasto (mam do pracy 8km i fatalny dojazd komunikacją) + kilka razy w roku trasy po 200-300 km.

Największy problem jest taki, że jestem zielony w sprawie aut, a nie za bardzo mam z kim jeździć itp. bo nie mam tutaj rodziny ani znajomych mających pojęcie
kaczykacz
Nowicjusz

03 Wrz 2015, 23:16

Napisz do użytkownika artur73,jest z Poznania więc może coś pomoże.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

03 Wrz 2015, 23:17

ok, dzięki :)
kaczykacz
Nowicjusz

04 Wrz 2015, 14:39

Napisałeś do mnie na priv. Nikogo ci nie polecę, bo nikogo godnego zaufania (handlarza) nie znam. A nawet jak znam to za nikogo nie poręczę. Radzę szukać w komisach przy aso aut zostawionych w rozliczeniu np w POL-Car na ul Gorzysława. Alternatywą jest filtrowanie prywatnych ogłoszeń np na OLX ale musisz wiedzieć,że w samym poznaniu i jego najbliższej okolicy aglomeracyjnej ,to ciężko coś znaleźć...lepsze oferty to 80 - 120 km od Poznania... Niestety. :)