w zasadzie nawet indeks prędkości możemy czasem olać (pomijając wymogi producenta, i tak przecież nie ma się u nas gdzie bujać powyżej tych 140) prędzej bym patrzył na rzeźbę i testy przyczepności w różnych warunkach (hamowanie i utrzymywanie toru jazdy w zakręcie) bo tak na prawde to jest dla normalnych kierowców najważniejsze
![Wink :wink:]()
aczkolwiek, są też inne problemy im lepiej trzymająca opona tym większe spalanie
![Wink :wink:]()
tym szybciej zniknie bieżnik
![Wink :wink:]()
ogólnie do zakupu trzeba sobie odpowiedzieć ile mamy kasy i wtedy szukać czegoś w dostępnych dla nas pieniążkach
![Wink ;)]()
i tak naprawdę w tym wypadku dobrze jest brać sprawdzone opony, a nie nowinki na których tak naprawdę niewiele kto jeździł
i ostatnia kwestia
![Wink ;)]()
cena nie zawsze odpowiada jakości
![Wink ;)]()