Hamulce Lublin

16 Maj 2009, 09:15

Witam wszystkich mam problem z hamulcami w Lublinie3352 z 1996r jak go kupiłem miał przecięte tylne przewody hamulcowe wymieniłem je także trójnik szczęki i cylinderki po odpowietrzeniu pedał tylko minimalnie się podniósł i co prawda przy zbiorniczku z płynem hamulcowym poci się przy1 z tych uszczelek co zbiorniczek jest w nie wciśnięty i tu mam pytanie czy może to byc przyczyną siadającej pompy?a drugie pytanie czy podejdzie pompa hamulcowa np z Żuka? proszę o podpowiedż pozdrawiam wszystkich.
Ostatnio edytowany przez adriankrzyzyk, 17 Maj 2009, 23:02, edytowano w sumie 1 raz
adriankrzyzyk
Nowicjusz
 
Posty: 22
  • 16 Maj 2009, 20:26

    Ja do starego mercedesa założyłem kiedyś pompę nawet nie wiem od jakiego samochodu,popatrzyłem tylko na gabaryty oraz mocowanie(musialem tylko dołożyć podkładki by nie goniła na boki,działała wiele lat,pocenie się w okolicach ukladu hamulcowego jest niedopuszczalne ,takie zjawisko nie ma racji bytu.Musisz dokładnie także sprawdzić czy bębny nie są zjechane jeśli okładziny są dobre.Ach pamiętaj gdy będziesz zakładał pompę zobacz pod jakim katem jest osadzona ta stara,gdyż szybko siadzie uszczelnienie jeśli założysz ją pod nieodpowiednim .
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8606
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    27 Maj 2009, 17:18

    wymieniłem pompe odpowietrzyłem i dalej brak hamulca co może byc przyczyną :oops:
    adriankrzyzyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    27 Maj 2009, 18:36

    Zobacz czy tloczki nie za zapieczone i czy wogole dociskaja. I na bebnach zerknij tez na szczeki czy wogole sie ruszaja i dociskaja do bebna.
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    27 Maj 2009, 18:57

    Może to byc przez np wytarte szczęki z przodu tam nie zaglądałem
    natomiast cały tył jest poskładany na nowych częściach :?:
    adriankrzyzyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    27 Maj 2009, 19:41

    Ale hamulec sie wciska do ziemi?
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Opony samochodowe, co warto o nich wiedzieć?
      Produkcja opon to oddzielna gałąź przemysłu samochodowego, przeżywająca dynamiczny rozwój, spowodowany zwiększeniem się wymagań wobec ogumienia. Trafiające do produkcji samochody oferują coraz to lepsze osiągi i posiadają ...
      Poślizg w zimowych warunkach - co robić?
      Wielu kierowców sądzi, że nigdy nie przydarzy im się poślizg, bo przecież jeżdżą ostrożnie lub są po prostu świetnymi kierowcami. Jednak rzeczywistość może ich zaskoczyć. Lepiej wiedzieć, jak wyjść z poślizgu. Najlepiej ...

    27 Maj 2009, 19:56

    Dokładnie wciska się do samej ziemi jak pompuje to nachwile się podniesie a po krótkiej hwili wciskam i znów schodzi do ziemi.
    adriankrzyzyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    27 Maj 2009, 19:58

    ja mam lublina 3 i tam trzeba odpowietrzac tez korektor sily hamowania nie wiem jak maja starsze
    artekk
    Początkujący
     
    Posty: 184
    Miejscowość: k-kozle

    27 Maj 2009, 20:30

    właśnie a jak ten kolektor wygląda i gdzie go znalezc
    adriankrzyzyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    27 Maj 2009, 21:20

    korektor siły hamowania moze byc z tyłu w okolicach dyfra zerknij gdzie wchodza przewody od cylinderków i tam powinien byc korektor. jeszcze szczeki moga byc zle doregulowane do bebna jak zakładasz beben na szczeki to ma lekko ocierac. nie ma tam byc duzego luzu.miedzy bebnem a szczekami
    Michal_89
    Nowicjusz
     
    Posty: 28
    Miejscowość: Chrzanów

    27 Maj 2009, 21:29

    no to ja niemam tego kolektora ale jeżeli szczęki z przodu będą do niczego to mimo to hamulec jakiś będzie czy raczej będzie schodził :?:
    adriankrzyzyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    27 Maj 2009, 21:35

    jesli samoregulator ich nie dopasował do bebnów to moze byc słaby hamulec. wez sciagnij bebny i zobacz na szczeki.ewetualnie je doreguluj. :smile:
    Michal_89
    Nowicjusz
     
    Posty: 28
    Miejscowość: Chrzanów

    27 Maj 2009, 21:56

    Dzięki koledzy za wszystkie porady jutro znów się za te hamulce wezmę i opisze na forum czy coś się zmieniło pozdrawiam.
    adriankrzyzyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    29 Maj 2009, 16:36

    korektor jest przy ramie a od niego idzie wezyk do tylnego mostu
    artekk
    Początkujący
     
    Posty: 184
    Miejscowość: k-kozle

    29 Maj 2009, 18:04

    Niemiałem narazie czasu żeby się za to zabrac jednak na 100% niemam korektora
    siły chamowania dzięki za porady pozdrawiam.
    adriankrzyzyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 22