Konkretnie UFO nie jeździłem, kiedyś lata temu innym Civicem, ale miałem inną hondę z silnikiem 1.8. Kupowałem z przebiegiem 120tkm, nastukałem na nim drugie tyle na LPG i bez problemów. Potem auto sprzedałem i po kilku latach spotkałem właściciela, który dalej śmigał i był zadowolony, że dobre auto (brzydak Honda FR-V). Oczywiście regulacja luzów zaworowych co 30tkm, ale prosta (śrubokręt i szczelinomierz, więc w warsztacie kosztowało mnie to zwykle ok. 50-80 zł za uszczelkę i robocizna 150-200 zł). Kolega miał UFO diesla, to pamiętam, że duży bagażnik i naprawdę wygodnie się w tym siedziało
![Wink ;)]()
. Co do zasady to są mało awaryjne auta. Oczywiście każdy słyszał historię, że ktoś miał auto słabej marki i wykręcił na nim 300tkm, a innemu w kółko psuła się toyota, ale nie słyszałem, by jakiś właściciel hondy narzekał na awaryjność, a publikacje też podkreślają trwałość tych aut:
https://autokult.pl/honda-civic-viii-20 ... 119994944aInfo o silniku:
https://www.motobenzyna.pl/silniki/2273 ... -vtec.html