Hatchback do 10 tys

19 Maj 2015, 19:15

Witam :) , jestem studentem i zamierzam kupić samochód do jazdy na niedużych, średnich dystansach. Interesuje mnie jakiś benzyniak w wersji hatchback z pojemnością skokową 1.6 czy coś w tych okolicach i w miarę sportowym stylu :P. Kasy na wydanie mam na chwilę obecną max do 10 tys .

Chciałem was prosić o poradę jakie samochody byście polecili i na jakie silniki jak coś patrzeć (nie jestem zbyt obeznany w tym temacie :P).

Samochody które najbardziej przykuły moją uwagę to:
-Seat Ibiza, Leon, Toledo,
-Mazda MX-3,
-Mazda 323F (323C),
-Honda VI.

Faworytem dla mnie jes MX-3, ale z tego co śledzę ogłoszenia ciężko znaleźć fajny model. Leon 1 też mi się podoba, lecz z tym zakresem pieniędzy raczej nie trafię nic fajnego :P.
Tommy13
Nowicjusz

Auto: nie mam

19 Maj 2015, 19:33

Leon i Toledo 1.6 nie.. Jak już to 1.8 lub 1.8T :ok: Palą tyle samo a jazda bez porównania. :ok:
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

19 Maj 2015, 20:29

Toyota Corolla VIII 1.3 - 86 koni, 1.4 - 97 koni. Mała pojemność, małe spalanie, mała awaryjność, auta dynamiczne.
mateusz9986
Zaawansowany

Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Maj 2015, 20:34

Jak Corolla e11 to szukał bym 1.6/110.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - zobacz na tą.
Kieł
Stały forumowicz

Auto: Nie mam

19 Maj 2015, 20:48

Według mnie ciekawym wyborem może być ford focus mk1 1.6 101 KM. Za ta cenę możesz znaleźć wersję ghia
Paweł83
Początkujący

19 Maj 2015, 22:42

Corolla mi się spodobała :), dorzucam do listy. Natomiast Focus, szczerze fajna opcja, wnętrze wygląda super, jednak trochę nie podchodzi mi wygląd zewnętrzny auta (cóż taki mój gust :P).

Zainteresowała mnie też Renault Laguna. II prezentuje się bardzo dobrze z tego co widzę. Jakie są wasze opinie ma temat tego auta ?