Honda Accord 2004 2,2 cdti ,zwarcie na pinach i nie pali

27 Mar 2018, 09:51

Witam, chciałem usunąć błąd ABS i pod kierownicą na kostce 16- pionowej połączyłem drutem nie te co trzeba. Drut zrobił się gorący widziałem mała iskrę i teraz po przekręceniu zapłonu nie słychać charakterystycznego ,,cyknięcie,, pompy paliwowej a efekt taki że auto nie pali. Sprawdziłem bezpieczniki pod maską i pod kierownicą, są ok. Dodam że mam Anglika. Może ktoś coś wie bo sam siebie na koszta wrzuciłem jak ostatni idiota
Bakus22101987
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 05 05 2004
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Honda Accord 7 gen
Silnik: 2,2 cdti 140 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • 27 Mar 2018, 14:51

    Bakus22101987 napisał(a):sam siebie na koszta wrzuciłem jak ostatni idiota

    Nooooo, niestety.....
    Prawdopodobnie uszkodziłeś sterownik silnika. Które piny zwarłeś? 4 i 9 czy jakieś inne?
    Diagnostyka spinaczem w tym aucie to trozkę ryzyko...
    Bezpiecznik posprawdzałeś dokładnie?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Światowa premiera Golfa GTI
      W halach targowych nad Jeziorem Genewskim Volkswagen prezentuje – obok Golfa GTD – także seryjną wersję nowego Golfa GTI. W nadwoziu na bazie Golfa VII można zauważyć liczne elementy stylistyczne typowe dla GTI, ...
      Toyota Yaris Hybrid-R - sportowa hybryda
      Toyota Yaris Hybrid-R, która w wersji koncepcyjnej zadebiutowała podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, łączy zaawansowaną technologię pochodzącą z seryjnego Yarisa Hybrid, z wyczynowymi rozwiązaniami znanymi ...