Honda Accord V czy coś innego?

12 Kwi 2017, 21:22

Siema, w końcu przyszedł taki czas że pora kupić pierwszy samochód. Cena do 3k. Znalazłem w mojej okolicy Hondę Accord V [link do oferty na Olx wygasł] . Z tego co wynika to musiałbym dokupić opony letnie + ubezpieczenie.
VIN: SHHCE85200U024686
Mam też na oku Civic-a VI od kolegi [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Oczywiście zaznaczam że jestem totalnie zielony :mrgreen:
Pierwszy samochód, ważne żeby jeździł i był w miarę tani w utrzymaniu, ale też żeby można było nim pośmigać kilka miesięcy :D
Barszczuu1
Obserwowany

Prawo jazdy: 07 02 2016
Auto: Nie mam

12 Kwi 2017, 21:24

Nie wchodź powyżej segmentu C jak zależy Ci na kosztach utrzymania, Accord odpada.
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

12 Kwi 2017, 21:34

Co za przypadek....... Już tłumaczę pochodze z BP kilka lat temu ta honda była moja, sprzedałem ja dla znajomej która jeździła nią ponad 2 lata , auto jej serwisowalem także do zeszłego roku wiedziałem o aucie wszystko. Wtedy było na LBI teraz jest na LB. Widocznie sprzedała. Ogólnie do zeszłego roku auto jak najbardziej do polecenia nic niepokojącego się z nim nie działo podłoga i progi super ( nigdy nie naprawiane) ale tylne reperaturki błotnika były słabe. Za tą kasę warto. Ja to auto jej sprzedałem za 6k
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych
    Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
    Nowa jakość aut poflotowych *