Tak jak w temacie. Auto dosyć nowe, bo niecałe 3 lata, jeszcze 3 miesiące na gwarancji. Kupione od 1 właściciela w Polsce, a dokładnie z salonu Hondy. 14,6K na liczniku. Samochód sprawdzony po VINie - czysto. W innym salonie Hondy niż zakupiony - pracownicy byli w szoku, że taka perełka, dosłownie tylko 3 mikroryski po zwykłym użytkowaniu poza tym czysty, a co najważniejsze nie bity. Ja z mojej strony razem z bratem sprawdzaliśmy również miernikiem lakieru w/w Hondę i też nic nie znaleźliśmy - ok. godziny krążyliśmy przy samochodzie. Wreszcie decyzja - kupujemy. Po 1,5 miesiąca delektowaniem się Hanią wczoraj nastał jeden z gorszych dla mnie dni, otóż zobaczyłem dwa takie jakby dwa pęcherzyki na tylnych drzwiach od kierowcy:
Chodzę tak od dwóch dni jak opętany, bo coś czuję, że mogłem wdepnąć w niezłe g..o. Nigdy nie miałem problemu w moim poprzednim aucie z lakierem stąd to niedowierzanie, wkurzenie. Najbardziej boję się, że samochód mógł być bity i to chodzi mi po głowie najbardziej. A co wy o tym sądzicie?
Tak w ogóle to proszę o pomoc, jakieś nakierowanie co z tym fantem zrobić.
Kurczę nie mam miernika przy sobie, Dopiero w czwartek dorwę to koledze napiszę. Samochód jeszcze na gwarancji i tak sobie myślę żeby jechać z nim do ASO. Warto? Jeszcze jedno mnie nurtuje, czy po tych dwóch pęcherzykach jest prawdopodobne, że samochód mógł być bity? @NobodyRx7 wielkie dzięki za zainteresowanie się tematem!
Jeżeli to prawda to salon, gdzie był kupiony samochód [narazie jeszcze nie napiszę nazwy i miejsca ASO] ukrył defekt tego auta i na pewno nie tylko tego... Tak jak pisałem wcześniej samochód sprawdzany był po VINie w dwóch salonach i nic nie wykazało. Jedynie jedna uszczelka była wymieniana w lusterku po drugiej stronie, gdzie nie ma tych bąbelków. Teraz pyt. jak udowodnić, że element ten był malowany i w razie czego odstąpić od umowy?
Audi Tradition na starcie rajdu Heidelberg Historic Na linii startowej dwudziestego piątego, jubileuszowego rajdu samochodów zabytkowych Heidelberg Historic, który odbędzie się w dniach od 11 do 13 lipca, Audi Tradition wystawi aż pięć samochodów ze swojej ...
Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid - test spalania Rzeczywiste średnie zużycie paliwa w teście What Car: 5,43 l/100 km Główne zalety nieco mniejszej od RAV4 Hondy CR-V Hybrid to wysoki komfort podróżowania, dużo przestrzeni dla pasażerów i oczywiście ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.