Honda Civic - nie chce odpalić....

06 Sty 2007, 16:59

Witam wszystkich.Moze ktos kiedys spotkal sie z nastepujacym problemem i podzieli sie swoimi obserwacjami :)

samochód nie chce odpalić (honda civic) po krotkiej przerwie,czyli np.stane na 5-10 min,po godzinie lub calej nocy spokojnie odpala.modul zaplonu byl wymieniany,akumulator ok,świece ok,może to ssanie?

prosze o pomoc,dziekuje :P
Ostatnio edytowany przez kasik_m123, 19 Paź 2009, 23:53, edytowano w sumie 1 raz
kasik_m123
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • 12 Sty 2007, 14:05

    Odkręć czujnik obrotów wału może być lekko zaśniedzony wyczyść go, powinno pomóc
    hot-garage
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 116
    Miejscowość: Górny Śląsk

    12 Sty 2007, 16:19

    Albo czujnik temperatury.
    arek_89
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 903
    Miejscowość: Małopolska

    13 Sty 2007, 14:22

    dziekuje bardzo za wszystkie odpowiedzi.dalam znac mojemu mechanikowi zeby jeszcze to posprawdzal, a czy jakis zwiazek z tym odpalaniem moze miec regulator napiecia, ktory tez jest do wymiany?

    ps.smiac mi sie chce bo zawsze u mechanika wszystko dziala ale jak ja wyjade na miasto ,to na cieplym silniku juz nie odpale :((((
    kasik_m123
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    21 Sty 2007, 23:13

    A może pompa paliwa za mało wydajna?
    =DAMIAN=
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 58

    24 Sty 2007, 19:43

    to znowu ja :)

    dzieki za odpowiedzi,mechanik na razie wymienil regulator napiecia i twierdzi, ze w tym tkwi przyczyna,pobiera za duzo pradu czy cos....no nic ...od dzis wyjezdzam na miasto to sprawdzimy czy wszystko dziala...
    kasik_m123
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Alfa Romeo Stelvio - SUV-em klasy premium
      Pierwszy SUV w przeszło 100-letniej historii włoskiej marki. W Stelvio przestronność i wymiary samochodu sportowo-użytkowego idealnie harmonizują z cechami charakterystycznymi dla marki. Linia nadwozia odzwierciedla bezkompromisowe ...

    19 Paź 2009, 10:50

    Witam wszystkich.Mam problem,który objawowo miesci się w tytule tego wątku.
    Może ktoś zechce mi coś poradzić i podzieli się swoimi obserwacjami :)

    Samochód (honda civic 1,4 is 97r 3d) nie chce odpalić.
    Problem zaskoczył mnie kilka dni temu i objawia sie następująco (przepraszam za absolutnie laicki opis):
    Po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają się kontrolki , po czym gasną (i tak pewnie ma być) za wyjątkiem kontrolki z kluczykiem-to ponoć sygnalizacja immobilaizera (?),która nie gasnie tylko mruga. Oczywiście kiedy mruga po przekręceniu kluczyka nie dzieje się absolutnie nic, po prostu jakby nie było silnika.
    Po kilku,a w gorszym przypadku kilkunastu próbach polegających na "kręceniu kluczykiem"...kontrolka gaśnie i samochód odpala bez zarzutu. Dzisiaj rano odpalił za pierwszym razem ale kiedy podjechałam do firmy i po zaparkowaniu ponownie próbowałam uruchomić auto - kontrolka z migającym kluczykiem przypomniała o sobie i próba startu spełzła na niczym.Dzwoniłam do serwisu hondy sugerują,że padł jakiś transponder i proponują wymianę immobilaizera za jakieś koszmarne pieniądze.
    W międzyczasie odwiedziłam warsztat samochodowy, w którym mechanik zaproponował uruchomienie samochodu drugim kluczykiem-jako,że nie posiadam 2 kompletu ale mam kluczyk"matkę" - użyto tegoz kluczyka . Efektu nie było...więc mechanik stwierdził,że to nie wina kluczyka, a naprawą immo się nie zajmuje. Jeśli możecie mi coś podpowiedzieć, proszę o pomoc. Jesli to rzeczywiście transpondent czy jedynym lekarstwem jest inwestycja w nowy immobilaizer?Może da sie go jakos wyłączyć i ruszyć tym samochodem?
    Z góry dziekuję za każdą dobrą radę

    Pozdrawiam
    kaja36
    Nowicjusz
     
    Posty: 1
    Miejscowość: Bytom

    20 Paź 2009, 17:32

    Kilka informacji na temat transpondera ale pomóc Ci niestety nie mogę bo nie znam się dokładniej na tym:
    W jednym z kluczy jest transponder, który jest aktywny i to on pozwala na uruchomienie silnika. Transponder to taki mały czarny element znajdujący się w górnej metalowej części kluczyka albo w rękojeści.Ten element może być w drugim kluczu ale należy w niego ''wbić'' kod, który pozwoli na uruchomienie silnika. Oryginalnie jest zawieszka z kodem paskowym i numerem i tam jest kod do transpondera. Transponder odblokowuje immobilizer i jest możliwe uruchomienie silnika.
    PrezesArtek
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1848
    Miejscowość: Sosnowiec
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Audi S8 i Wp11-144
    Silnik: AVP, QG18DE
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2001