Co sądzicie o tym samochodzie? Warto go zakupić?
Jakie powinien mieć parametry by spisywał się jak najlepiej?
Jednak boję się, że ma za słabe blachy (czy ma dobre? ), które nie wytrzymają długo (będę posiadał samochód "pod chmurką").
Bardzo podoba mi się dany pojazd.
Wszystko co wiecie na temat civic V generacji, proszę pisać. Będę wdzięczny
Darude, polecalbym V gen w coupe, ładniej wygląda. Co do silników to hondy lubią dyma puścić przy wyższych obrotach i wypić olej jak to mówił znajomy kolegi z klubu Hondy "2 na 3 produkowane hondy biora olej" jestem w posiadaniu filmiku hondy znajomego, która pali od kopa nigdy z nia nie było problemów... ale ... od 4 - 4,5 tys potrafi puscic dyma ... a na odcince chmure. Zasada jest jedna JAK DBASZ TAK MASZ to samo tyczy się blach. Blachy są cienkie owszem ale nie są AŻ tak podatne na korozję, pamietaj tylko o budy. No i najważniejsze.... za "jajko" czyli V gen w hatchbacku 10 tys to mocna przesada!
Dość popularne auta, dla amatorów tak zwanego wiejskiego tuningu . Po ostatnim przyjeździe do naszego kraju i obejrzeniu hordy umęczonych Hond i innych, doszedłem do wniosku, że większość właśnie młodych kierowców nie ma zielonego pojecia o prawdziwym tuningu. Na takich forach jak lowrider.pl i jeszcze paru, można zobaczyć auta z prawdziwego zdarzenia, oryginalny pomysł, wykonanie i wyczucie. Jeszcze ta Calibra . . . Aż rzygać [ fuck . ! ] się chce, tuning to nie tylko spoiler i błyszczący lakier. Kiedy przysłwowiowy "żeluś" z "łańcuszkiem" wchodzi do fioletowego Golfa z techno muzyczką a'la hardstyle lub jakąś cholerna britney czy inna celebrity, przyprawia mnie to o dreszcze. Większość ludzi wsadzająca felgi 25" do szanownego FSO Poloneza, powinna, przepraszam uczyć się od Niemców i Amerykanów. Ja wiem, że to nie te pieniądze ale warto się zastanowić . . .
Dla przykładu FSO Polonez versus Buick Riviera.
VS.
Nie twierdzę, że każdy kierowca jest tunerem, bo nie jest. Przeciętny kierowca jest tylko i wyłącznie przeciętnym kierowcą, ja osobiście zaczynałem od Fiata Uno Fire [ po dziadziusiu ] i nigdy w nim nic nie zmieniłem, oprócz foteli, ale nie na kubełkowe . . . tylko na skórzane oczywiście .
I love my little gray coupé
for a long time I collecting the cash for it
and MANAGED TO . !
Ale wali stereotypami na kilometry.
Czy kazdy mlody kierowca musi sluchac techno na maxa, miec turbospoiler i lalunie obok ?
A to ze ty zaczynales od uno, to nic nie zmienia. Ja zaczynalem od Łady 2107 I to znaczy ze kazdy mlody ma teraz Łade kupic?
Wiem ze post Austina dosyc stary, ale nie moglem sie powstrzymac zeby odpisac.
A pozostajac w temacie:
Civic V gen - jak dla mnie b.dobra opcja, patrzac na wydatek wzgledem masy/moc auta. Oczywiscie lamborghini to nie jest, ale auto w swojej klasie jest bardziej niz przecietne
Moc i ekonomia, czyli hybrydowa wersja Toyoty Yaris Cross pod lupą Już po kilku miesiącach od rynkowego debiutu stało się jasne, że Toyota Yaris Cross pretenduje do miana europejskiego bestsellera. Rok po premierze, prognozy się sprawdziły - Japończycy trafili w dziesiątkę, bo miejski crossover ...
Mitsubishi Mirage - Samochodem Roku 2012-2013 na Filipinach Mitsubishi Mirage (w Europie nazywane Mitsubishi Space Star) zostało Samochodem Roku 2012-2013 na Filipinach (COTY-P). Model japońskiego producenta pokonał sześćdziesięciu dziewięciu pretendentów do tej prestiżowej ...
Jestem posiadaczem Hondy Civic V generacji z silnikiem 1.5i (90KM) z automatyczną skrzynia biegów. Samochód mam juz 3 lata i wszystko smiga jak w zegarku. Przez cały ten czas oprócz typowych zabiegów jak wymiana filtrów, oleju, klocków itp. wymieniłem tłumik, bo zaczął troche "warczeć"... Przynajmniej w moim egzamlparzu nic sie nie psuło, auto sie słucha i daje przyjemnośc z jazdy przez to że ma sztywne zawieszenie. Prowadzenie tego auta jest znakomite. Jedynym mankamentem może tu być spalanie ale zaznaczam że ja mam automat więc pali troche wiecej jest to jakieś 8l/100km w cyklu mieszanym. Co do blach to chyba jak większość japończyków z tych lat - nie jest to ideał. Korozja pojawia sie przy nadkolach ale ja zrobiłem poprawki i wszystko wygląda elegancko. Wyposażenie - nie mam żadnych bajerów typu el. szyby i lusterka ale za to posiadam rewelacyjne wrecz wspomaganie kierownicy (wspomaganie w golfach przy tych w civicu pada na łeb na szyję) oraz klimatyzację (bardzo dobrze działa - szybko schładza wnętrze pojazdu. Co do skrzyni przerzuca biegi bardzo plynnie szybko i bez najmniejszych szarpnięć. Jest ona bardzo żywotna - podobno do 600 tyś. Komfort jazdy jak na tą klasę pojazdu jest spory. Podsumowując to bardzo dobre auta jeśli sie o nie dba to one sie odwdzięczają. Polecam wszystkim którzy chcą nabyć civia V generacji. Szukajcie zadbanych egzemplarzy i nie zastanawiajcie sie nad ich zakupem. Części są tanie i łatwodostepne.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki HONDA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne HONDA
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.