HONDA CIVIC V VS PEUGEOT 206 s16

27 Lis 2011, 10:49

Witam wszystkich !
Ogólnie w sprawach aut jestem zielony , więc proszę o wyrozumienie .

Otóż planuje kupić sobie autko wybieram pomiędzy Hondą civic 1.6 v-tec i Peugoetem 206 2.0 s16 tutaj linki do tych aut:

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Powiedzcie mi proszę które z nich opłaca się bardziej wziąć pod kątem naprawy , dostępności części , serwisowania .
Na pierwszy rzut oka widać , że civic jest kręcona .
pozdrawiam
sowow
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: brak

27 Lis 2011, 11:32

Na korzysc peugeota napewno przemawia to że jest nowszy no ale bardziej awaryjny od civica...
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Za górami za lasami ;)

27 Lis 2011, 12:51

Trochę nielogiczne jest to co piszesz.
Peugeot jest nowszy i to znacznie, nawet jeśli gorzej wypadał w rankingach niezawodności to i tak przy tak dużej różnicy wieku będzie mniej zawodny a wiele podstawowych elementów które nadgryza ząb czasu nie będzie wymagało jeszcze wymiany.
Ob to już właściwie hot-hatche z tym, że Peugeot jest bardziej bezkompromisowy ma bardzo twarde zawieszenie które świetnie sprawdza się na krętej drodze ale na co dzień może być uciążliwe.
Na minus Civica trzeba zapisać żenująco niski poziom bezpieczeństwa i podatność na rdzę.
W przypadku Peugeota 4* i ocynk + bardziej sportowe zawieszenie i młodszy rocznik przesądziły by o wyborze.
Jasiek90
Stały forumowicz

Miejscowość: Zawichost
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

27 Lis 2011, 12:59