16 Maj 2018, 14:49
@Emanuel - nie zaznaczyli opcji "bezwypadkowy", także pewnie mają wiedzę dlaczego. W tekście żadnej wzmianki o bezwypadkowości.
Nieoryginalne felgi.
A w przebieg wierzysz na słowo?
https://newsbook.pl/2018/05/08/80-procent-aut-sprowadzonych-do-polski-moglo-miec-cofniety-licznik-beda-za-to-kary/
Emanuel - to nie jest tak, że sobie wybierzesz jakieś auto i będzie super, ten rynek to istne pole minowe. Tutaj masz fajną serię, może coś rozjaśni:
https://www.ipla.tv/wideo/wiedza/Autosciema/5004705/Autosciema-Odcinek-1/d32699b5cff1b69548b181c28bc28ddd
galakty - w Polsce nie kupiłbym "auta z rynku", nówkę też bym sprawdził bo sam wiesz, że zdarzały się przypadki, że nowe auta miały lakier w różnym wydaniu (ale były to pojazdy "z historią", nie typowa nówka).
Jak już wspomniałem kupuję samochody w Danii, tutaj nie ma powypadkowych (na rynku wewn., powypadkowe jadą czasami do PL), a też można je wszechstronnie prześwietlić w duńskich bazach danych, np. ilu właścicieli, który jak długo użytkował, czy auto stało wymeldowane, czy było taksówką, zarejestrowane na firmę, prywatne, czy na samochodzie jest kredyt. Tak samo przebieg sprawdzasz online czy jak wspomniałem - bezwypadkowość, informację w systemie ... inny świat jeśli chodzi o kupowanie auta. A rynek i tak praktycznie w 90% należy do duńskich handlarzy, którzy na sprzedawane samochody z urzędu dają gwarancję.
Obecną Hondę mam praktycznie całą w oryginale, błotniki z przodu, maska, dach, wszystkie drzwi, prawy tylny błotnik wszystko na 90um, tylko na lewym tylnym błotniku (słupek C) jest miejscowo 150-500um.