Honda hry, toyota hrv, czy seat leon

09 Kwi 2017, 13:22

Witam na forum. Potrzebuje pomocy w wyborze auta. Samochód nowy z salonu. Mam zamiar nim jeździć tak z 10 lat. Dziennie jeżdżę około 70 km, jazda mieszana. Samochód dla kobiety i jednego dziecka. Obecnie jeździmy oplem corsą D ale już ma 11 lat, chcę coś większego i nowego. Który z nich jest najmniej awaryjny i najciekawszy, samochód nie może być dłuższy niż 4400. Toyota trochę kosmiczna z wyglądu, Co myślicie o nowej Hondzie hrv. A może coś innego doradzicie. Nie znam się na samochodów mam wsiąść i jechać, dlatego proszę o pomoc innych.
julia8
Obserwowany

Prawo jazdy: 10 01 1997
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: opel corsa d
Silnik: 1,2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2006

09 Kwi 2017, 13:50

HR-V oglądałem na żywo w salonie Hondy i wg mnie to dobra propozycja dla kobiety z dzieckiem- super widoczność, wysoka pozycja za kierownicą, prosty, trwały silnik, duży bagażnik, magic seats. No i w mojej opinii ładne autko. Toyota wygląda świetnie, ale nie ma atutów Hondy. Silniki Leona raczej nie wytrzymają 10 lat takiej eksploatacji. Osobiście na Twoim miejscu celowałbym w Hondę.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

09 Kwi 2017, 14:49

Najlepiej będzie, jak wybierzesz się do salonu każdej marki, obejrzysz auta, przejedziesz się i wybierzesz auto w własnego gustu. O awaryjności ciężko mówić, bo to nowe auta, dobra pozycja za kierownicą czy prowadzenie to sprawa wględna, a budżet całkiem spory
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Audi Q3 z silnikami 35 TFSI i 35 TDI