Honda? Mazda? A może inny japończyk?

30 Lip 2011, 15:42

Witam,
To mój pierwszy post na tym forum dlatego pragne sie serdecznie przywitac.
A teraz do sedna sprawy. Chce kupic sobie pierwszy samochod o zacięciu sportowym, żadnych sedanów. Cena jaka chce przeznaczyc to góra 4tys. Auto może byc troche wiekowe. Interesuja mnie wyłącznie samochody japońskie, użekaja mnie swoim wygladem i zachorowałem na pukncie Hond i Vtec'ów Na oku mam 2 samochody:

-Honda Civic IV/V hatchback
-Mazda 626 GD coupe

Na allegro oba samochody mozna dostac za ok 2tys, szczególnie mazda wydaje sie bardzo atrakcyjna, tylko ten duzy silnik... Ale z drugiej strony jest o wiele piekniejsza od Hondy. Jesli chodzi o spalanie to jak najmniejsze, ale górna granica to mniej wiecej 10l. Może jestem młodym kierowcą ale jeżdzę dość spokojnie i staram sie nie "cisnąć". Podawajcie jakieś swoje propozycje oraz jesli mozecie podac ceny mniej wiecej opłat. Dla mnie wygląd samochodu jest dość wazny więc wszelkie Renault, Citroen, Fiat, Ford itp odpadają.

Za błędy w pisowni przepraszam, ale dawno nie pisałem na komputerze i sie troche odzwyczaiłem.
TheCzarus
Nowicjusz

Auto: W chwili obecnej brak

30 Lip 2011, 20:17

Mam bardzo podobne preferencje do Ciebie, tylko budżet minimalnie większy, więc co nieco mogę powiedzieć w tym temacie. ;)

Hondy na VTECKach za 2k? Zapomnij. To te najbardziej zajechane padaki. Za 4tys może być ciężko, moim zdaniem 5k to minimum.

O ile Civic V coupe, 1.6 VTEC, albo Celica V STi 1.6 przy spokojnej jeździe po mieście, bez bycia zawalidrogą palą ok 8l, to nie polecam Ci mocniejszych silników jak patrzysz na spalanie.
Tą mazdę bym skreślił na starcie, zbyt duża kobyła.

Ze starych japończyków z małymi silnikami/spalaniem i pewnym zacięciem:
- Honda CRX II 1.5 // najlepsze osiągi
- Honda CRX del Sol 1.6 // ciężko przy twoim budżecie
- Mazda 323f BA 1.6 // bardziej wygląda niż jeździ
- Toyota Passeo 1.6 // mało charakterne