Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Wacław07 napisał(a):I tutaj moje pytanie czy dwulitrówka daje rade w tym samochodzie oraz czy ten silnik jest podatny na tuning ?
Wacław07 napisał(a):I tutaj się boję tego,że okaże się,że wpakowałem grube pieniądze w samochód by polepszyć jego osiągi,a wyniki okażą się mizerne i usłyszę,że nic z tego się nie da wyciągnąć.
Wacław07 napisał(a):I tutaj się boję tego,że okaże się,że wpakowałem grube pieniądze w samochód by polepszyć jego osiągi,a wyniki okażą się mizerne i usłyszę,że nic z tego się nie da wyciągnąć.
szybki napisał(a):Pamiętaj wszystkie mody żeby coś dały muszą się skończyć strojeniem i to u kogoś ogarniętego...
szybki napisał(a):
Ogólnie pamiętaj że dorabiając pałera musisz myśleć o Nm a do tego potrzebujesz paliwo, zapłon i powietrze więc dwie pierwsze pozycje skombinuje seryjny komputer a powietrza skąd weźmie
blackmeritum napisał(a):Niekoniecznie, mody bez strojenia dalej coś dają, chociaż są to mniejsze przyrosty. W przypadku kiedy rozkładamy zakup poszczególnych modów na przestrzeni czasu moim zdaniem lepiej montować po kolei, a na strojenie udać się gdy wszystko będzie gotowe, a nie co parę tygodni pędzić stroić Chyba że jeden mod na parę miesięcy, wtedy czemu nie.
blackmeritum napisał(a):Mody typu 20-30km idzie zrobić bez większych problemów relatywnie umiarkowanym kosztem, na upartego bez dolotu
szybki napisał(a):A ile aut n/a stuningowałeś że stwierdzasz łatwy wzrost mocy o 20-30km i to w takiej pstynce jak 2,0...??
Zapominasz o jednej ważnej sprawie jeżeli zwiększysz moc bez strojenia (jakimś cudem Ci się to uda z potwierdzeniem na hamce) to w jakich zakresach obrotów przybędzie ta moc... bo komputer sam to ustawi...
Następna sprawa co z Nm bo jeżeli nie wzrośnie to też z szybszej jazdy będzie lipa...
A co jak Nm szarpnie Ci z dołu i momentalnie spadnie do poziomu sprzed modyfikacji Na hamce wyjdzie cyfrowy pozytyw, na plecach odczujesz lepsze przyśpieszenie a auto i tak będzie jechać tak samo...
Wacław07 napisał(a):Czyli podsumowując nie warto pakować pieniędzy w tuning mechaniczny tego silnika...no cóż trzeba się z tym podgodzić
Mimo to chyba zostanę przy moim wyborze gdyż zwyczajnie podoba mi się ten samochód.
Może postaram się poszukać wersji 2.2 ale będzie ciężej gdyż jest ich mniej w ofertach portali aukcyjnych.
Myślę,że w przyszłości będzie mnie trochę kusiło by coś pokopać w aucie (nie koniecznie w hondzie) no cóż taka natura człowieka ale jak już coś to przede wszystkim zrobić to trzeba z głową .
Baza z danymi technicznymi samochodów marki HONDA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne HONDA