REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
duzy90 napisał(a):Oj tak, sam mialem kiedys a6 c5 2.7 are @ 380 hp i powiem Ci ze to super sprawa,
duzy90 napisał(a): jakie pojecie o silnikach ma osoba zamieniajaca jedna cupre 1p na druga cupre 1p. Smiechu warte...
duzy90 napisał(a):Zreszta ten temat rozpoczal sie od polecania tfsi do lpg, co moim zdaniem nawet szkoda komentowac.
szybki napisał(a):Zresztą jak mocno jesteś zatwardziały na wiedzę to widać po Twoim temacie który założyłeś ... i cała różnica polega na tym że ja w celach zabawowych obskoczyłem fwd/rwd/awd/manual/automat w opcjach r4/v8/r4turbo itd.więc przynajmniej coś na właśnej skórze kieszeni przetestowałem.
szybki napisał(a):A Ty jak chciałeś zmian co zrobiłeś ? Gdzie byłeś, z kim gadałeś?
duzy90 napisał(a):ale tym bardziej jakie pojecie o silnikach ma osoba zamieniajaca jedna cupre 1p na druga cupre 1p. Smiechu warte...
Raziel11 napisał(a):Ty natomiast postrzegasz te silniki jakby kazda jedna sztuka na rynku nadawala sie od razu do kompletnego remontu bo caly czas wklejasz jakies linki do remontow TSI,
Raziel11 napisał(a):Tez rozmawialem z odpowiednimi osobami, gdybym mial polegac tylko na forumowych teoretykach to napewno nigdy nie kupilbym TSI
Raziel11 napisał(a):wiec pytam jeszcze raz, inne silniki sa dozywotnie i nie wymagaja remontu jak sa zarzniete?