HotHatch 2016/2017 do ~120 tys

17 Lis 2016, 13:50

szybki napisał(a):Co do zakrętów golfemR wydaje mi się że może nie jest tak źle ze względu że cały czas coś poprawiają w tym napędzie. Fakt pierwsze haldexy (testowałem w tt 1,8t) były kiblem no ale te kto wie
wiem, że w przypadku tt-rs jest słabo, w sensie zależy co kto lubi, ale gdybym ja kupował auto 300KM+ to oczekiwałbym jakiegoś funu na zakrętach, a nie kurczowego trzymania się asfaltu i podsterowności :/
Choć jestem to w stanie wybaczyć przefajnemu Volvo s60R, ale to zupełnie inny segment :mrgreen:
szybki napisał(a):No wiesz tu trochę temat jest rozległy bo np: typeR turbo (też nim jeździłem ) ze startu jest szybki no ale przeniesienie jego parametrów na asfalt graniczy z cudem tu golf będzie szybszy no ale później typeR w zakrętch i prowadzeniu jest bajką...
z tymi FWD to jest różnie, bo z jednej strony w dawnej Astrze OPC (240KM) nie dało się skręcać przy wyższej prędkości, a już Megane ciut nowsze 260-275KM jechały fajnie po zakrętach. Nie wspomnę już o Focusie RS, ale tutaj jest to zawieszenie WRC IRC F1WTCC MotoGP :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14192
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

17 Lis 2016, 14:21

Lubię takie samochody i większością z podanych jeździłem - jeśli nie przeszkadza ci bling bling effect ctra to brałbym ctra. Jeśli jednak chcesz czegoś niewyrozniajacego się to golf gti. Jeśli może być mniejszy samochód to zastanow się nad Fiestą st, świetna zabawa (szczególnie przy zmianie na większe turbo :naughty:)
Dopamine
Aktywny
 
Posty: 279
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Elise k20z4 in progress
Silnik: K20Z4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007