REKLAMA
wiem, że w przypadku tt-rs jest słabo, w sensie zależy co kto lubi, ale gdybym ja kupował auto 300KM+ to oczekiwałbym jakiegoś funu na zakrętach, a nie kurczowego trzymania się asfaltu i podsterownościszybki napisał(a):Co do zakrętów golfemR wydaje mi się że może nie jest tak źle ze względu że cały czas coś poprawiają w tym napędzie. Fakt pierwsze haldexy (testowałem w tt 1,8t) były kiblem no ale te kto wie
Choć jestem to w stanie wybaczyć przefajnemu Volvo s60R, ale to zupełnie inny segment
z tymi FWD to jest różnie, bo z jednej strony w dawnej Astrze OPC (240KM) nie dało się skręcać przy wyższej prędkości, a już Megane ciut nowsze 260-275KM jechały fajnie po zakrętach. Nie wspomnę już o Focusie RS, ale tutaj jest to zawieszenie WRC IRC F1WTCC MotoGPszybki napisał(a):No wiesz tu trochę temat jest rozległy bo np: typeR turbo (też nim jeździłem ) ze startu jest szybki no ale przeniesienie jego parametrów na asfalt graniczy z cudem tu golf będzie szybszy no ale później typeR w zakrętch i prowadzeniu jest bajką...