Hummer H2 6.0 329 KM 2006r. LPG?

18 Maj 2018, 08:32

Cześć Wszystkim,
czy ktoś z Was miał przyjemność z modelem jak w temacie, jest szczęśliwym posiadaczem instalacji LPG i może mi coś polecić na podstawie własnych doświadczeń?:)
Z góry dziękuję za odpowiedź ;)
kwiatek93
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 18 10 1988
Auto: Hummer H2 6.0 329 KM

21 Maj 2018, 19:11

Jeżeli chodzi o sam silnik nie jest jakoś super skomplikowany, odpowiednie podzespoły i będzie śmigać jak należy. Z tego co pamiętam z racji tego że auto pali ogromne ilości PB a co za tym idzie LPG również montuję się w nich zbiorniki walcowe o pojemności około 100L
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

27 Maj 2018, 08:50

Spalanie robi wrażenie, ale i lpg szybko się raczej zwróci. Co do instalacji to raczej coś mocnego, np P&D od BRC. Do tego najmocniejsze wtryski i reduktor Genius Max x2 - instalacja mocna i trwała. Nie ma co czekać na montaż, im szybciej założysz, tym szybciej oszczędności.
Pyreks
Początkujący
 
Posty: 132
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Fiat Punto
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

29 Maj 2018, 22:29

Pyreks napisał(a):Genius Max

tak całe 30tys i do regeneracji bo puszczają podciśnieniem, na prawdę mocne i trwałe i co najważniejsze "warte" swojej ceny..
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

30 Maj 2018, 20:43

Nie wiem skąd bierzesz te swoje niesprawdzone informacje, ale są coraz zabawniejsze. Co istotne niczym nie poparte.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

05 Cze 2018, 21:28

Oczywiście, że moje doświadczenia to nie wyrocznia. Jednak jak widać poniżej nie tylko ja się borykałem z problemami tej "włoskiej marki"
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3217352.html

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Jakbyś chciał jeszcze dowodów mogę odkopać swoje zdjęcia uszkodzony membran gazowych.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

08 Cze 2018, 20:29

Tak, tylko weź pod uwagę o jakich przebiegach tam się pisze. 120 tys.km to jednak sporo więcej od tego co piszesz. Do tego koszt takiego zestawu naprawczego to ok 100 zł, choć widziałem na allegro ostatnio nawet po 50 zł. Także przy takich przebiegach nic dziwnego że membrana może być do wymiany, ale to normalna sprawa. Żadna instalacja nie trwa wiecznie.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

20 Cze 2018, 22:03

120tys to chyba jakiś żart, dali ciała z membranami bo chcieli zaoszczędzić a teraz ludzi mają płacić za komplety naprawcze.. jednak marka to marka. Zresztą reduktory dostępne na rynku bez problemu robią między 100-200tys km i są o połowę tańsze. Może napiszesz wszystkim w czym te reduktory od brc są lepsze od tomasetto albo hl propana.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002