REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Ten model ma silnik R5 czyli pięciocylindrowy o mocy 220KM najczęściej występował z manualną skrzynią ale później były też automaty 4 biegowe jak dobrze pamiętam. Jest to najmniejszy model Hummera który oparty jest na ramie pochodzącej od Chevroleta Colorado. Trochę waży bo jego DMC to 2650kg do tego dodając opony w rozmiarze oryginalnym 265/75R16 możesz się liczyć ze spalaniem LPG w ruchu miejskim około 20l/100km przy normalnej jeździe. Oczywiście wartość uśredniona która bez problemu można przekroczyć przy bardziej dynamicznej jeździe.polonez92 napisał(a):proszę o info jak wygląda spalanie po mieście w LPG
W takim samochodzie możesz sobie kupić opony całoroczne przez to unikasz dodatkowych kosztów przekładni lub drugiego kompletu felg. Koszt opon całorocznych to od 600zł w górę. Za około 700zł szt. już coś fajnego kupisz, coś co będzie też miało odpowiedni wygląd bieżnika.polonez92 napisał(a):czy macie dwa komplety opon czy całoroczne i jakie koszta takich opon bo zakładam że muszą być wzmacniane.
To auto trochę nietypowe przez co na pewno jest do niego mniej części na rynku ale ma sporo części wspólnych z Chevroletem wiec nie powinno być tak źle.polonez92 napisał(a):Czy faktycznie w tych latach jest aż tak straszny dostęp do części i wysokie ceny ( osobiście straszono mnie kosztami części do Actyona i FJ ale się okazało że był dostęp od ręki i tańsze niż do grupy VW).
To w miarę proste konstrukcje i jak byś takie auto użytkował głównie jeżdżąc po asfalcie to nie powinno być większych problemów. Czasem występowały jakieś niewielkie awarie ale były one sporadyczne i ogólnie auto uchodzi za trwałe.polonez92 napisał(a):Co się psuje w nich często?
Drugiego takiego który będzie się wyróżniał tak jak H3 nie znajdzieszpolonez92 napisał(a):Chyba że jakieś ciekawe propozycje samochodu terenowego w cenie do 60 tys do jazdy po asfalcie nie w teren.