Hummer H3 Mercedes G Co lepsze a może cos innego???

04 Lut 2008, 12:29

Tak sie składa że jeździłem sporo Hummerem w USA i mogę coś na jego temat powiedzieć Gelenda tez ale zbyt mało by wiedzieć wszystko.Hummer to duży samochód , którym , bardzo fajnie jeździ sie po amerykańskich drogach , niezbyt widzę go na większych bezdrożach a szczególnie ciężkim terenie. Jest to samochód dla lansu , który ma pomieścić rodzinę , która chce dojechać do domku nad jeziorem po drodze nie utwardzonej lub dla rapera, który che pokazać jaki jest kozak. Gelenda to samochód już bardziej przygotowany w teren ale w najnowszych jest za dużo elektroniki , by np, wjeżdżać w błoto po klamki. Autko raczej dla faceta z kasa ( kolo pięćdziesiątki) , który chce pokazać swój status społeczny i materialny.Mi nie przypadło do gustu , ponieważ jak dla mnie jest w nim za mało miejsca , ale w teren to duża zaleta ,że jest krótki.Z wyglądu, komfortu i bezpieczeństwa to polecałbym powiązanie tych dwóch autek i wybranie GL.Jest w nim dużo miejsca, jak w hummerze, ma niektóre rozwiązanie jak zwykła Gelenda. Z loginu wydaje mi sie że masz koło 19 lat , więc nie chcesz samochodu , dla dziadków tylko coś co by cię odmładzało.Tylko szkoda mi by było lakieru niszczyć.
Łukasz789
Aktywny
 
Posty: 460
Miejscowość: Kraków

20 Lut 2008, 22:11

Witam
Osobiście wybrał bym Hummera ale najbardziej podoba mi sie H1 i nie za bardzo orientuje się w ich wdze ale wydaje mi sie że wszystkie mieszczą się w wadze do 3,5 t DMC. Mercedes G tez jest niczego sobie ale na ulicy faktycznie dużo więcej osób obejrzy się za Hummerem.
tritrans
Nowicjusz
 
Posty: 21
Miejscowość: Opole

21 Lut 2008, 08:58

tritrans napisał(a):(...) najbardziej podoba mi sie H1 i nie za bardzo orientuje się w ich wdze ale wydaje mi sie że wszystkie mieszczą się w wadze do 3,5 t ...


Zajrzyj sobie tutaj: http://www.autoweb.com/content/research ... rdFeatures czyli pierwszego wyniku w google.com dla zapytania hummer h1 weight... Czyli wystarczy chcieć... :evil:

Ale, żeby nie było wątpliwości:
H1 - Gross weight (masa całkowita) 10300lb (1lb=453.5924g, 10300lbs=4,67200172t), czyli - niestety powyż|ej 3.5t, a więc trzeba mieć Prawo Jazdy kat. C, żeby sobie nim śmigać...
H2 - 8600lbs (3,90089464t) - też tylko PJ kat. C
H3 - 6000lbs (2,7215544t) - tym można śmigać mając PJ kat. B! Ale on już ma tylko nazwę z hummerem wspólną i nic ponad to...
Pozdr
fourup
Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
fourup
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 974
Miejscowość: Kraków, Słomniki
Prawo jazdy: 08 01 1999
Auto: Mercedes S124 250D
Silnik: OM602
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1990

24 Lut 2008, 10:50

Tak tak wiem o tych masach dopuszczalnych i niestety H1 i H2 odpadaja :(
a teraz z innej beczki :)
Załóżmy że chce sobie kupić porządne terenowe auto i co najbardziej byłoby godne polecenia?

Czy przykładowo UAZ HUNTER czy TOYOTA LAND CRUISER czy Mesiek G ?

Czekam na propozycje:D

ps.
auto do jazdy w terenie i po asfalcie ;)
uczen19
Nowicjusz
 
Posty: 3

24 Lut 2008, 11:16

Mam wrażenie, że zadajesz pytania tylko po to, żeby sobie pogadać.
Od gadania mamy dział off-topic. :?
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

14 Sie 2010, 20:16

[quote=Gdzieś nawet wyczytałem,że Hammer H3 brał udział w Dakarze 2006...Więc nie jest chyba taki najgorszy[/quote]

Mercedes G wygrał rajd Paryż Dakar, w kŧórym 40 załóg nie dojechało do celu.

Hummer H3 to podłoga Forda. Mercedes G to prawdziwa terenówka i nie ważne czy G55 z silnikiem 5 litór i 300 KM czy 240D z mocą 88 KM i tak objedzie H3 w każdym terenie.
ubik
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Auta do driftu za rozsądne pieniądze – które wybrać?
    Z czasem czy innymi kierowcami możemy ścigać się praktycznie każdym samochodem. Ale kiedy chodzi o drift, to bez napędu na tył i odpowiedniej mocy nawet nie ma co stawać na torze. Popularność jazdy bokiem w Polsce stale rośnie, ...

16 Sie 2010, 09:43

Robby Gordon startuje od kilku lat w Dakarze Hummerem H3...albo raczej monstrum typu Baja z plastikową atrapą przypominająca Hummera H3
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

16 Sie 2010, 10:39

to drugie raczej :wink: plus silnik ponad 7 litrów, benzyna :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

16 Sie 2010, 11:14

I czy to przypadkiem nie jest tylko RWD, jak większość Baja? Choć pojedyńcze OSy wygrywa tym potworkiem.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

16 Sie 2010, 13:11

tak, napęd ma tylko na tył. ale nadrabia mocą i momentem silnika.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce