Hummer H3 Mercedes G Co lepsze a może cos innego???

02 Wrz 2007, 10:55

Zastanawiam się jeśli złapałbym złotą rybke i mialbym do wyboru któryś z tych aut to ktore byloby lepsze???

H1 i H2 nie biore pod uwage ze wzgledu na ich mase dopuszczalna musialbym prosic o nowe prawko:P
uczen19
Nowicjusz
 
Posty: 3

03 Wrz 2007, 21:13

ale do czego lepsze? do lansu pewnie H3, w teren Gelenda.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

30 Wrz 2007, 10:00

Ja tam bym brał Mercedesa G - bardzo dobre możliwości terenowe, a jeżeli nie będziesz chciał nim wjeżdżać w teren, to najlepszy byłby z pakietem AMG - G 55 AMG, na pewno dobrze się trzyma drogi, jest bezpieczny i luksusowy.
A hummera nie polecam jak już to lepiej h2, ale pali jak smok tak że byś musiał ciągnąć na lince stacje benzynową. A h3 to dla mnie małe wozidełko taki wyrzutek losu który się trafił hummerowi.
Chevrolet Cammaro SS 1969.
kudlaty
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Zielona Góra

13 Lis 2007, 15:07

To zależy czy do jazdy w terenie czy do codziennej jazdy?Ale bardziej polecam Hummera.Pozdrawiam
Reptile
Nowicjusz
 
Posty: 33
Miejscowość: Września

14 Lis 2007, 10:08

Ja napiszę tak - jak do jazdy tylko w terenie(bezdroża,góry itp),to Hammer.Natomiast jak do jazdy po zwykłych ulicach i w terenie,to Mercedes.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

14 Lis 2007, 18:01

MotoAlbercik napisał(a):Ja napiszę tak - jak do jazdy tylko w terenie(bezdroża,góry itp),to Hammer.Natomiast jak do jazdy po zwykłych ulicach i w terenie,to Mercedes.

Chciałbym zobaczyć jak mieścisz się na wąskich dróżkach i ostrych zakrętach w górskim lesie. :mrgreen:
Hummer to ciężarówka na pustynię, jeżdżąca forteca i odporny na miny minibus tylko na otwarte przestrzenie, Gela to ciężkie ale skuteczne auto do rajdów przeprawowych i... znakomite autko do jazdy po asfaltach.
No. :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla?
    Ubezpieczenie motocykla jest obowiązkowe podobnie jak w przypadku samochodu. Warto sprawdzić, ile kosztuje ubezpieczenie motocykla na rynku, bo oferty TU różnią się od siebie. W wyborze najkorzystniejszej polisy pomaga ...

14 Lis 2007, 22:21

Mylisz się Karson...Hammerek H3 - super autko w góry.Niejeden zakręt w górskich lasach pokonało.A wąskie dróżki - jak chce się jeździc po wąskich dróżkach czy ścieżkach,to Suzuki Swift...Bo jakie porządne terenowe autko nadaje się na wąskie dróżki?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

14 Lis 2007, 22:43

Ja tam wiem swoje. A między drzewa i na wąskie dróżki lepszego auta od Samuraja lub Jimnego nie ma. :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

22 Gru 2007, 19:05

Lepsza zdecydowanie Gela,to jest uniwersalne auto do wszystkiego i na rajdzik pojedziesz i teściową do kościoła podrzucisz wprawdzie trzeba stołeczek wozić bo trochę wysoko ale nie ma lepszego auta terenowego :P :P :P
MB.G.3,5 TD
MB 114
Gelenda
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Kaczygród

23 Gru 2007, 14:40

No cóż,w tym przypadku jak widac głosy sa podzielone i zalezy o jaki teren chodzi - czy to jest taki naprawdę prawdziwy teren,gdzie 50 metrów pokonuje się przez 2 godziny i ten samochód będzie wykorzystywany tylko w teren,czy jest to leśna górska droga ciężko dostepna samochodom osobowym i będziesz korzystał ze zwykłej drogi.Po przemyśleniu tego,należałoby wziąść tez pod uwagę dane techniczne i wyposażenie oraz cene no i gust - nie każdemu podoba się Hammer i nie każdemu podoba się Mercedes.Ten co ma Hammera bedzie chwalił Hammera,bo np. nigdy nie użytkował Mercedesa i odwrotnie - ten co ma Merca,bedzie chwalił jego osiągi i zalety,bo nie miał okazji użytkowac Hammerka.I w tym temacie zawsze bedzie toczyła się dyskusja.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

29 Gru 2007, 14:22

Lepszy by był merol z pakietem AMG Humer żóca sie w oczy
Daniel Ubych
Nowicjusz
 
Posty: 9

29 Gru 2007, 14:55

Daniel Ubych napisał(a):Lepszy by był merol z pakietem AMG Humer żóca sie w oczy

pakiet AMG do Geli w teren? propozycja mało opłacalna. :wink:
wrzucaj swoje wypowiedzi do edytora tekstu Danielu, nie będziesz popełniał tylu błędów ort. :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

03 Sty 2008, 00:07

Hummera albo się kocha...albo nienawidzi...
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz
 
Posty: 2942
Zdjęcia: 239
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

21 Sty 2008, 11:54

MotoAlbercik napisał(a):Mylisz się Karson...Hammerek H3 - super autko w góry.Niejeden zakręt w górskich lasach pokonało.A wąskie dróżki - jak chce się jeździc po wąskich dróżkach czy ścieżkach,to Suzuki Swift...Bo jakie porządne terenowe autko nadaje się na wąskie dróżki?


:lol: rany boskie, co za bzdury

Chłopie, Ty w życiu w terenie nie jeździłeś. Nawet nie wiesz czym jest teren i jakie stawia wymagania dla samochodu.

Hummer H3 to klasyczny, wielki SUV, zbudowany na podzespołach Chevy Colorado, więc ma: słabą ramę, niezależne zawieszenie z przodu, wielką masę, dużo elektroniki, zarówno w osprzęcie silnika jak i we wnętrzu, mnóstwo dodatków w stylu elektroniczna stabilizacja jazdy, itd. To jest SUV :)

Kanon samochodu terenowego wygląda tak:
- solidna rama drabinkowa
- prosty silnik bez elektroniki sterującej
- dwa sztywne mosty
- zawieszenie na resorach piórowych lub wahacze wzdłużne + sprężyny
- skrzynia rozdzielcza dwubiegowa, sterowana mechanicznie
- brak fifułek, wodotrysków, podgrzewanych dyszli i płyty CD pod lusterkiem :lol:

G akurat spełnia powyższe
Samuraj to najdzielniejsze terenowe auto świata, choć nie każdy lubi quady ;)

Ave

P.S. Witam na forum, będę Wam wytykał absurdy i niewiedzę :mrgreen:
Draakul
Początkujący
 
Posty: 52

03 Lut 2008, 22:58

Draakul - fajnie,że jesteś tu i krytykujesz - ale rób to z umiarem i szacunkiem.Wydaje mi się,że lekko przesadzasz...Jezeli to autko ci się nie podoba,to ok - oczywiście sprawa gustu.Wymieniaj jego wady i zalety(ale tylko te,o których się sam przekonałeś,a nie te,o których przeczytałeś i nie masz doświadczenia z nimi)Co do tego,do czego go zaliczyć - jest to model samochodu terenowego klasy SUV z kupą elektroniki jak to napisałeś,ale ja tą elektronikę uważam za wygodę i absolutnie mi nie przeszkadza.Prawdziwego terenu owszem - ani nie widziałem ani w nim nie jechałem.I jakoś mnie to nie pociąga - nie mam niestety na to czasu ani zapału.A po co takie autko kupiłem?Bo miałem okazję i mi się podoba.A co najwazniejsze(bez przechwalania się,jezeli tak sobie pomyślisz),to mnie na to auto stać.
Szukając w googlach czegoś o Hammerku ,znalazłem wiele artykułów,które opisując go,całkiem dobrze się o nim wyrażają.Np.
http://auto.gazeta.pl/auto/1,62385,3923693.html
http://www.samochody.mojeauto.pl/hummer ... er_h3.html
http://www.hummer.pl/?dzial=7&id=7
itd...Gdzieś nawet wyczytałem,że Hammer H3 brał udział w Dakarze 2006...Więc nie jest chyba taki najgorszy.Wiele danych technicznych opisuje go z silnikiem 3 litry.Jest to chyba faktycznie ciutek mały silnik na takiego kolosa.Ja mam silnik 6 litrów i automat,który dla mnie jest wystarczający.W prawdziwym terenie tak jak piszesz,raczej nie widzę tego samochodu z automatem.Ale myślę,że z manualem poradziłby sobie w niejednej trudnej sytuacji.Ale lakieru szkoda.... :)
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000