MotoAlbercik napisał(a):Mylisz się Karson...Hammerek H3 - super autko w góry.Niejeden zakręt w górskich lasach pokonało.A wąskie dróżki - jak chce się jeździc po wąskich dróżkach czy ścieżkach,to Suzuki Swift...Bo jakie porządne terenowe autko nadaje się na wąskie dróżki?
![Laughing :lol:]()
rany boskie, co za bzdury
Chłopie, Ty w życiu w terenie nie jeździłeś. Nawet nie wiesz czym jest teren i jakie stawia wymagania dla samochodu.
Hummer H3 to klasyczny, wielki SUV, zbudowany na podzespołach Chevy Colorado, więc ma: słabą ramę, niezależne zawieszenie z przodu, wielką masę, dużo elektroniki, zarówno w osprzęcie silnika jak i we wnętrzu, mnóstwo dodatków w stylu elektroniczna stabilizacja jazdy, itd. To jest SUV
Kanon samochodu terenowego wygląda tak:
- solidna rama drabinkowa
- prosty silnik bez elektroniki sterującej
- dwa sztywne mosty
- zawieszenie na resorach piórowych lub wahacze wzdłużne + sprężyny
- skrzynia rozdzielcza dwubiegowa, sterowana mechanicznie
- brak fifułek, wodotrysków, podgrzewanych dyszli i płyty CD pod lusterkiem
G akurat spełnia powyższe
Samuraj to najdzielniejsze terenowe auto świata, choć nie każdy lubi quady
Ave
P.S. Witam na forum, będę Wam wytykał absurdy i niewiedzę
![Mr. Green :mrgreen:]()