
Ostatnio przeglądałem różne strony z używanymi autami i zauważyłem, że ceny hyundaia coupe II bardzo rzadko przekraczają 10 tyś

To znaczy, że można coupe II wyrwać za 10 tyś w dobrym stanie?
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
broneq92 napisał(a):Jeździłem do tej pory (prawie 3 lata) oplem astrą f 1.6, więc "wrażenia z jazdy" są jakby znikome i liczę na jakieś bardziej dynamiczne auto![]()
Wysłane: 08 Sty 2014, 09:37
Coupe najlepiej brać z silnikiem 2,0, bo 1,6 jest wg mnie za słaby i lubi olej. W dodatku pękają w nim kolektory wydechowe. Auto jest tanie, bo to Hyundai więc za 5tys. można byłoby już szukać czegoś. Za okularnika trzeba już dać z 8tys. Największa wada tego auta to, że rdzewieje na nadkolach. Auto chwalone za wysoką trwałość ale wiadomo, że za takie pieniądze nie ma co się już nastawiać na nie dokładanie do auta.
Z częściami nie powinno być problemu, bo wbrew pozorom to nie jest jakieś bardzo rzadkie auto ale raczej nie będzie to tak, że pójdziemy do sklepu/szrotu i od ręku dostaniemy wszystko jak w przypadku VW. Części tanie, bo np. w przypadku mojego accenta na poziomie Golfa III.
Powiem tak odnośnie mojego Accenta, auto tanie w serwisie i bezawaryjne ale pewnie duża w tym zasługa, że po prostu auta zadbane, bo ojciec kupił je w salonie, a teraz ja je użytkuje. Jestem studentem, nie mam stałej pracy, a spokojnie daje radę utrzymać samochód, bo naprawy kosztują mnie gorsze mimo, że auto jest mało popularne. Ostatnio zapłaciłem 1100zł za wymianę tarcz przednich, klocków, szczęk hamulcowych z tyłu, pompy paliwa, wymiany płynu hamulcowego i oleju, kolektora wydechowego, uszczelki pod pokrywą zaworów, dwóch łożysk przednich kół i kolektora wydechowego. I robiłem to profilaktycznie, bo jeszcze można było jeździć. Mi się spaliły 2 żarówki H4 i rozładował akumulator po 12 latach. Czy to dużo wraz z robocizną to niech Twój kolega sam sobie odpowie. Wg nie nie. Rozrząd 300zł z częściami. Pompa wody na oddzielnym pasku więc wymieniasz dopiero jak cieknie.
Wysłane: 11 Sty 2014, 00:41
Jeśli Twój kolega rozkminia Coupe samochód w kwocie ok. 5tys. to niech nie myśli o wersji po lifcie czyli okularniku, bo one są droższe. Lepiej poszukać auto przed liftem w wersji 2,0 ale ze zdrową podłogą i zakonserwować i można się cieszyć autem choć wiadomo osiągi dupska nie urywają ale przynajmniej cieszy oko. No i najważniejsze, nie psują się. Osobiście bardziej podoba mi się wersja przed liftemKonserwacja za 500zł, i jak coś wyskoczy w naprawie to nie jest drogie szczególnie jak wspomagamy się netem.
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Baza z danymi technicznymi samochodów marki HYUNDAI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne HYUNDAI