Hyundai'e (accent, sonata, lantra) ktory lepszy?

02 Sie 2008, 18:17

Witam ! Szukałem sobie samochodu do 5000 zł i akurat wpadły mi w oko hyundai'e. Jestem raczej laikiem w dziedzinie motoryzacji i ogólnie samochodów. I teraz co sadzicie o tych samochodach ? Są niezawodne? Dużo palą ? I jak jest z czesciami ? Czy są godne polecenia w cenie do 5000 zł ? Czy może Honda Civic jest lepsza ? Ale generalnie nie myślę o golfie ani o civic bo są za popularne... ;]
xalas
Nowicjusz

02 Sie 2008, 18:24

a może byś wolał coś takiego :

[link do oferty na Allegro wygasł]
Samochód jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a tuning podstawą ;-)
conest997
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 4
Miejscowość: Olsztyn
Auto: BMW E36 coupe 2.0 170 km

02 Sie 2008, 18:25

z tych co podałeś to ewentualnie Sonata wchodzi w grę :

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
conest997
Zaawansowany
Awatar użytkownika

02 Sie 2008, 20:00

A accent nie ? Bo patrzyłem tutaj po innych tematach to był nie raz polecany jako miejski samochod do 4000-6000
xalas
Nowicjusz

02 Sie 2008, 20:16

tak myślałem że się o to spytasz. :D Accent też jest dobrym samochodem silniki od 1.3 do 1.5 ( w zakresie do 5 000 zł. ) nie za duży ( co nie można powiedzieć o Sonacie bo jednak jest trochę większy od Accenta.

przede wszystkim musisz powiedzieć jaką rolę będzie odgrywał dla ciebie ten samochód.

Czy chcesz mały czy może trochę większy.
Czy chcesz mieć więcej koni pod maską czy też mniejsze spalanie.
od wielu czynników zależy wybór.

najlepiej podaj kryteria według których chcesz to autko wybrać będzie o wiele łatwiej coś znaleźć :) . ( jaki rocznik, pojemność, wyposażenie, do jakich celów ma być wykorzystywany i przede wszystkim cena jaką możesz dać za autko )
conest997
Zaawansowany
Awatar użytkownika

02 Sie 2008, 23:44