05 Paź 2016, 19:05
"Dostałem też całą historię serwisowania i w ostatnim roku 2015 i 2016 naprawdę bardzo dużo rzeczy było wymienionych np.
- amortyzatory tylne i przednie,
- akumulator,
- szczęki hamulcowe, klocki, tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła
- świece zapłonowe"
Standardowe podzespoły serwisowe, jak przy tym przebiegu, a nawet i nie, jak amorki już padły.
A zużycie sprzęgła świadczyć może też o tym, że właśnie ktoś po mieście głównie latał. Jak ktoś w 4 lata - 4,5 roku zrobił 150 000 km ... to nieźle musiał jeździć, samochód pewnie przedstawiciela handlowego.
I kupujesz i20 pierwszą edycję ... później był polift ... i jest już nowa wersja, także jeśli chcesz go trzymać na krótki okres, to nie ma co, bo średni interes przy odsprzedaży będzie, do tego rocznik 2012 ... pierwsza rejestracja była gdzieś pewnie na początku roku, zaraz mamy 2017 ... i 5-latek.
Tak, ta rdza to znana wada. Zawsze można zrobić adnotację w umowie, że usuną rdzę przed wydaniem samochodu.
A jaka wersja wyposażenia?