Hyundai i30 II 1.6 16V MPI 120KM - pod LPG, opinie, problemy

01 Sie 2021, 16:39

Witam
Zastanawiam się nad hatchbackiem 5d do przerobienia na lpg - 1.6mpi 16v 120km.
Czy możecie napisać jak wam się sprawuje, jakie są z nim problemy, czy regulacja luzów zaworowych jest na śruby, czy do hatchbacka można zamontować belki na dach/ relingi, czy po konserwacja podwozia rozwiąże problem korozji od spodu?
KonikPolny
Nowicjusz
 
Posty: 38

02 Sie 2021, 15:24

Z tego co wiem w silnikach gamma jest regulacja mechaniczna luzu zaworowego opierająca się na szklankach. Silnik o którym piszesz ma oznaczenie G4FC. Rozrząd jest tu na łańcuchu.

Generalnie bardzo dobry silnik jeżeli chodzi o trwałość jednostki i bezawaryjność. Jest trochę paliwożerny ale gaz to wybacza :wink:
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10133
Zdjęcia: 35

02 Sie 2021, 21:02

Czyszczenie zwykłych szklanek nie przysparza strasznych problemów? Bo z tego co patrzę to strasznie dużo opiłków się tam zbiera.
Chyba, że lepiej oddać to zaufanemu mechanikowi ale jak takiego znaleźć :cry:
KonikPolny
Nowicjusz
 
Posty: 38