Hyundai wspiera kampanię na rzecz walki z ubóstwem

19 Paź 2010, 21:04

Hyundai Motor Company przyłączył się do światowej kampanii White Band 2010, której celem jest aktywne przeciwstawianie się ubóstwu i nierówności.

Pracownicy firmy na całym świecie zachęcani będą do noszenia na ręce białych bransoletek, symbolicznie wyrażających solidarny głos sprzeciwu wobec problemu biedy i nierównych warunków życia.
Główne działania, takie jak wspólne eventy dla Klientów połączone ze zbiórką pieniędzy zostaną przeprowadzone w przedstawicielstwach Hyundaia w ponad 22 krajach – miejsca te, będą przez 3-tygodniowy okres trwania kampanii widocznie oznakowane plakatami promocyjnymi, zawierającymi hasło przewodnie „Stand Up, Take Action” przetłumaczone na odpowiednie języki.

Do akcji przyłączyli się także pracownicy oraz dealerzy Hyundai Motor Poland w całej Polsce, którzy zachęcać będą odwiedzających ich salony Klientów do zakupu specjalnie oznakowanej, białej bransoletki.
W salonach pojawią się także plakaty informujące o skali problemu światowego głodu oraz wynikającej z tego faktu umieralność ludzi.
Środki finansowe uzyskane ze sprzedaży bransoletek trafią do potrzebujących za pośrednictwem polskiego oddziału UNICEF.

Zapoczątkowana w 2005 roku kampania White Band ma na celu wzmocnienie świadomości społecznej na temat ubóstwa oraz wspierania Milenijnych Celów Rozwoju (Millennium Development Goals), obejmujących zmniejszenie śmiertelności dzieci i poprawę zdrowia matek do 2015 roku. Kampania organizowana jest co roku 17 października, który został ustanowiony przez ONZ Międzynarodowym Dniem Walki z Ubóstwem.

Hyundai Motor Company uczestniczy w kampanii nieprzerwanie od czterech lat, wypełniając tym samym swoje obowiązki wynikające z odpowiedzialności społecznej biznesu.

źródło: hyundai.pl
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5293
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

19 Paź 2010, 21:16

Wszystko wspaniale i cel szczytny. Tylko mnie to jakoś nie przekonuje. Noszenie kolorowych branzoletek to ostatnio jakaś moda. I nie potrafię sobie wyobrazić co to zmieni. Człowiek w samochodzie za 500000pln podjedzie pod restaurację i na kolację z dziewczyną wydadzą więcej niż niektóre rodziny na świecie na miesięczne wyżywienie. Ale mili państwo są solidarni z ludzmi przymierającymi glodem bo mają białe branzoletki na rękach. :roll:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

29 Paź 2010, 12:02

Tu nie chodzi tylko o solidarność poprzez noszenie białych bransoletek. Pieniądze ze sprzedaży trafiają do tych rodzin co jest z całą pewnością dla nich pomocne. To, że ktoś będzie nosił białą bransoletkę kupioną na bazarku lub samodzielnie zrobioną, może uważać że się z nimi solidaryzuje ale nie wspomaga ich w żaden sposób
galadieraa
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Kraków

30 Paź 2010, 11:09

Cel dobry. Powinni walczyć z ubóstwem w naszym kraju jeszcze inne firmy.
Marinox
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: Wereszcze Duże
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Limitowany Nissan Juke w edycji Ministry of Sound
    Nissan rozszerza współpracę z Ministry of Sound, czyli londyńskim autorytetem w dziedzinie clubbingu i elektronicznej muzyki tanecznej. Kolejnym owocem tej współpracy jest nowa limitowana edycja Juke. Odważna ...