19 Paź 2010, 21:04
Hyundai Motor Company przyłączył się do światowej kampanii White Band 2010, której celem jest aktywne przeciwstawianie się ubóstwu i nierówności.
Pracownicy firmy na całym świecie zachęcani będą do noszenia na ręce białych bransoletek, symbolicznie wyrażających solidarny głos sprzeciwu wobec problemu biedy i nierównych warunków życia.
Główne działania, takie jak wspólne eventy dla Klientów połączone ze zbiórką pieniędzy zostaną przeprowadzone w przedstawicielstwach Hyundaia w ponad 22 krajach – miejsca te, będą przez 3-tygodniowy okres trwania kampanii widocznie oznakowane plakatami promocyjnymi, zawierającymi hasło przewodnie „Stand Up, Take Action” przetłumaczone na odpowiednie języki.
Do akcji przyłączyli się także pracownicy oraz dealerzy Hyundai Motor Poland w całej Polsce, którzy zachęcać będą odwiedzających ich salony Klientów do zakupu specjalnie oznakowanej, białej bransoletki.
W salonach pojawią się także plakaty informujące o skali problemu światowego głodu oraz wynikającej z tego faktu umieralność ludzi.
Środki finansowe uzyskane ze sprzedaży bransoletek trafią do potrzebujących za pośrednictwem polskiego oddziału UNICEF.
Zapoczątkowana w 2005 roku kampania White Band ma na celu wzmocnienie świadomości społecznej na temat ubóstwa oraz wspierania Milenijnych Celów Rozwoju (Millennium Development Goals), obejmujących zmniejszenie śmiertelności dzieci i poprawę zdrowia matek do 2015 roku. Kampania organizowana jest co roku 17 października, który został ustanowiony przez ONZ Międzynarodowym Dniem Walki z Ubóstwem.
Hyundai Motor Company uczestniczy w kampanii nieprzerwanie od czterech lat, wypełniając tym samym swoje obowiązki wynikające z odpowiedzialności społecznej biznesu.
źródło: hyundai.pl
Pozdrawiam,
Artek