NIGHT POWER to unikalny cykl legalnych, ulicznych wyścigów samochodowych rozgrywanych w kilku polskich miastach. W 2012 roku ścigaliśmy się w Olsztynie, Płocku, Łomży i Gdyni.
NIGHT POWER to miejsce spotkań miłośników motoryzacji, tuningowców i całych rodzin, które chcą w bezpiecznej atmosferze spróbować swoich sił w nocnych wyścigach lub zwyczajnie przyjrzeć się rywalizacji. To także park maszyn, miasteczko wyścigów (mini targi) i szereg atrakcji artystycznych skierowanych nie tylko do miłośników motoryzacji, a także dzieci i młodzieży.
Impreza odbyła się w sobotę i trwała od 16.00 do północy, równocześnie był realizowany program na torze wyścigów, jak i w miasteczku wyścigów, które podzielone zostało na odpowiednie strefy. TOR WYŚCIGÓW usytuowany był na ul. Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Pieniężnego do skrzyżowania z ul. Kościuszki. Dodatkowe atrakcje które można było zobaczyć to m.in. przejazdy aut pokazowych, drift, pierwsza eliminacja Mistrzostw Polski Car Audio EASCA by Strefa Ciszy.
Nad bezpieczeństwem uczestników I rundy Night Power GP czuwały: Policja, Straż Pożarna i służby medyczne.
Wyniki wyścigów na 1/8 mili I runda NIGHT POWER 2013 GP – Olsztyn – 01.06.2013 KLASA: Street 1. Jakub Jaworski Honda Civic 9.347 2. Wisinski Arkadiusz Honda Civic Type R 9.503 3. Dzielak Kamil Honda S2000 9.589
KLASA: Turbo FWD 1.Radwański Arkadiusz Opel Corsa A 9.041 2. Sawczenko Piotr Honda Civic 9.104 3. Krupiński Marek Honda Prelude 9.190
KLASA: Mini 1. Pyrka Michał Honda Crx 9.984 2. Bachan Artur Honda Civic 9.986 3. Kordal Tomasz Honda Civic 10.719
KLASA: Street+ 1. Malczewski Piotr Corvette Z06 8.617 2. Laskowski Marcin Porsche 911 Carrera 9.157 3. Łuniewski Konrad Lexus IS-F 9.339
KLASA: DIESEL 1. Krzysztof Nosarzewski VW Golf 8.838 2. G Michal Audi A5 8.949 3. Dabrowa Łukasz Seat Ibiza 8.996
KLASA: TURBO RWD/AWD 1.Krawczuk Krzysztof Volkswagen Golf 7.679 2. Trzebiński Jakub Porsche 911 Turbo PDK 8.066 3. Szupryczyński Piotr Audi RS 3 8.206
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
MORPHOZ - dane techniczne samochodu koncepcyjnego Samochód koncepcyjny Renault MORPHOZ z nadwoziem o długości 4,40 lub 4,80 m (w zależności od wersji) przy szerokości 2 m i wysokości 1,55 m to crossover z napiętymi i zmysłowymi liniami nadwozia. Jego stylistyka łączy ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.