19 Cze 2015, 10:08
Z montażem jakieś sześć stówek (jeśli chcesz zainwestować w podgrzewacz) - niektóre wersje miały go fabrycznie, upewnij się w ASO czy w danym przypadku będzie to konieczne.
Moja Ibiza (1.4 16v 75KM) była całkowicie bezobsługowa - jeździła po najgorszych drogach, często odpalana była w ciągu dnia po 10 razy robiąc bardzo krótkie odcinki w mieście i nigdy nic - poza wymianami oleju, filtrów, myciem i nabijaniem klimy - nie trzeba było przy niej robić. Zawieszenie w momencie sprzedaży było w idealnym stanie (powinno pracować bardzo cicho - zwróć na to uwagę w czasie jazdy próbnej - każdy zgrzyt, skrzypienie będzie oznaczać, że coś może być nie tak), biegi można było zmieniać jednym palcem, wspomaganie elektryczno-hydrauliczne bajka na parkingu. Ogólnie bardzo przyjemne auto do miasta (twarde zawieszenie), trochę jednak dużo paliło jak na tak mały silnik (przy pałowaniu ok. 8,5 l/100km, moja Honda 1.8 pali mniej). Warto jednak kupić pewny egzemplarz - mój na 100% był bezwypadkowy, wobec tego zapłaciłem za niego nieco więcej niż wynosi średnia na otomoto, te rzeźbione po dzwonach już raczej nie zapewnią spokojnej eksploatacji.