REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Albo gaszenie na gazie. Przełącza auto na benzynę jak będzie ciepła niech chwile pochodzi (2-3min.) i tak je zgaś. Następnie spróbuj odpalić i daj znać co się będzie działo. Czy coś się zmieni?Zeikor napisał(a):Prawdopodobnie chodzi o rozgrzany silnik
Ok, spojrzałem na profil tam było benzyna + lpg stąd to pytanie.Zeikor napisał(a):Przepraszam, ale zapomniałem o kilku ważnych informacjach.
Sprawdź dokładnie podłączenie czujnika i czy wszystko jest ok. W tym przypadku może być za wysokie napięcie, a może je powodować np. jakieś zwarcie w instalacji lub niesprawny czujnik. Jak byś miał Low Input to mogło by oznaczać jakąś przerwę w obwodzie.Zeikor napisał(a):Po usunięciu błędów: - P0118 - Engine Coolant Temperature Circuit High Input
Grzałka sondy nie ma nic do katalizatora. Przy uszkodzonym katalizatorze powinieneś otrzymać błąd P0420 wtedy jest mała wydajność katalizatora. Można sobie porównać pracę sond i będzie wdać czy to katalizator czy niesprawna sondaZeikor napisał(a):W dodatku program pisał mi coś o sondzie lambda, grzałce sondy lambda i systemie parowania.