10 Maj 2012, 15:41
Debiutująca w 1989 roku marka Lexus uzyskała światową renomę dzięki nieustannemu dążeniu do doskonałości, najwyższej jakości, wyrafinowanym rozwiązaniom technicznym oraz unikalnej koncepcji kompletnej obsługi klienta. Elementami jeszcze dobitniej podkreślającymi tradycyjne walory Lexusa – niedościgłą jakość wykonania, luksus i najdoskonalsze rozwiązania techniczne – są linia wzornicza L-finesse, będące istotnymi czynnikami w kształtowaniu pozycji Lexusa jako najbardziej pożądanej ogólnoświatowej marki. Lexus jest pierwszym – i jak dotąd jedynym – producentem samochodów ekskluzywnych, oferującym szeroką gamę modeli z napędem hybrydowym, na którą składają się RX 450h, GS 450h, LS 600h oraz CT 200h. Na rynku europejskim modele Lexusa z napędem hybrydowym stanowią już 60% sprzedaży tej marki. W roku 2011 w Europie sprzedano 42637 samochodów ze znaczkiem Lexusa, odnotowując 40-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem 2010.