kamilszczak01 napisał(a):powiem tak gowno sie znacie na handlu poza tym wezcie pod uwace to za diesel jest duzo bardziej wytrzymaly
Wydaje mi się że ja z kolegą Tribulem jednak bardziej niż ty, bo w bliższej lub dalszej rodzinie mamy osoby się tym trudniące, a realia są takie jak tribul pisze: w Niemczech diesle klasy kompakt/średniej/wyższej średniej robią około 30tys. km rocznie, w Polsce zresztą podobnie może trochę mniej z uwagi że nie jest modne u nas jak w Niemczech mieszkanie w jednym mieście a pracowanie w innym. Póki co nie przytoczyłeś żadnych argumentów, tylko piszesz że wszyscy którzy tu piszemy się nie znamy, a z chęcią bym się dowiedział jak to wygląda wg ciebie.
Nowoczesne turbodiesle są MNIEJ wytrzymałe niż wolnossące banzyniaki, czasy diesli nie do zarżnięcia robiących lekką ręką pół miliona kilometrach w samochodach osobowych już minęły. W dieslu działają znacznie większe siły, jest więcej rzeczy które mogą się popsuć, są bardziej czułe na złe traktowanie np. gaszenie bez czekania aż turbina wytraci prędkość po ostrej jeździe, nie każdy kierowca sobie zdaje z tego sprawę, nie każdego 1 właściciela to obchodzi bo planuje sprzedać samochód po zakończeniu gwarancji.
Tomek(s88), za 10tys. jeśli wybierzesz mądrze uda ci się kupić przyzwoity samchód - owszem, nie ma co liczyć na to że będzie totalnie bezawaryjny, ale taki nawet nie będzie samochód za 100tys
![Smile :)]()
Ważne żebyś nie kupił powypadkowego odpicowanego wraka który ma już nastukane 400tys., silnik zakatowany przez 5-go właściciela i ma sporo części do wymiany w najbliższym czasie bo się zwyczajnie zużyły.