Jak korzystać z kamery w samochodzie?

06 Sie 2017, 22:51

Witam, mam pytanie ponieważ jestem w tym zupełnie zielony. Kupiłem moją pierwsza kamerę i chciałbym się dowiedzieć jak działa ten tryb parkingowy? Kamera bez zasilania wytrzyma max 5 min a jak bym ją chciał zostawić na parę godzin w samochodzie żeby czuwała. Jak to ma się wtedy do baterii w samochodzie? Czy ma być podłączona pod gniazdo zapalniczki 24h na dobę czy włączać ją i wyłączać za każdym razem? Dziękuję i pozdrawiam
piotrek9687
Nowicjusz

Prawo jazdy: 05 04 2011
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi a4 b5
Silnik: 1.8 125KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

19 Paź 2017, 10:21

piotrek9687 napisał(a):Kamera bez zasilania wytrzyma max 5 min a jak bym ją chciał zostawić na parę godzin w samochodzie żeby czuwała.
Jeżeli sporo się dzieje i chcesz to rejestrować to kup sobie dobry power bank i wrzuć do schowka. Jak zostawiasz auto po prostu podłącz tam kabelek zasilający od kamerki i na pewno wytrzyma.

Jak wyłączasz auto i wyjmujesz kluczyk to zapalniczka nie ma zasilania więc pozostawienie tam ładowarki nic nie zmieni. Musiałbyś mieć podłączone zasilanie bezpośrednio do akumulatora. Dlatego prosto i szybko można to zrobić w ten sposób który podałem wyżej.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG

11 Gru 2017, 20:00

Jak wyłączasz auto i wyjmujesz kluczyk to zapalniczka nie ma zasilania więc pozostawienie tam ładowarki nic nie zmieni.

Nie w każdym aucie kolego, u mnie zasilanie w zapalniczce nie znika.
tormen
Nowicjusz

Prawo jazdy: 10 10 2009
Auto: Almera n15

11 Gru 2017, 22:41

tormen napisał(a):u mnie zasilanie w zapalniczce nie znika
Chodzi Ci o Almerę?
Kacper
Forumowicz VIP

12 Gru 2017, 01:13

Przepraszam, nie zaktualizowałem profilu, dawno już nie mam Almery :)
Skoda Fabia 2
tormen
Nowicjusz

11 Sty 2018, 19:40