REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Ale nikt nie robi testów zderzeniowych n.p. laguna i ponad dwu tonowy suw z jedną gwiastką mniej, to tylko życie weryfikuje że prawa fizyki są nieuniknione.(duży może więcej)KaczorLSM napisał(a):Moim zdaniem liderem w kwestii bezpieczeństwa jest Renault. Najnowsza laguna na przykład ma 2 punkty więcej w testach NCAP niż volvo s40 a nawet XC90. Znajomemu polecam przejrzeć: http://www.euroncap.com/home.aspx
KaczorLSM napisał(a):Też prawda. Tak sobie jeszcze myślę, że jeżdżąc SUVem człowiek siedzi wyżej niż w typowej osobówce więc może znajomy będzie też dzięki temu czuł się trochę bezpieczniej.
pocieszny napisał(a):KaczorLSM napisał(a):Też prawda. Tak sobie jeszcze myślę, że jeżdżąc SUVem człowiek siedzi wyżej niż w typowej osobówce więc może znajomy będzie też dzięki temu czuł się trochę bezpieczniej.
jeśli to ma być bezpieczne dla otoczenia to moze i SUV ale jeśli ma to być bezpieczne dla właściciela a reszta już nie jest taka ważna to tylko i wyłącznie duża terenówka na ramie
masa i sztywność nadwozia i ramy robi swoje, a reszta jak w innych samochodach czyli napinacze poduszki i takie tam
oczywiście robie tak na co dzień,qki007 napisał(a):A wyobrażasz sobie jeździć terenówką wszędzie? Tj. używać jej jako normalnego samochodu? Bez przesady..
pocieszny napisał(a):oczywiście robie tak na co dzień,qki007 napisał(a):A wyobrażasz sobie jeździć terenówką wszędzie? Tj. używać jej jako normalnego samochodu? Bez przesady..
jeśli przyjmiesz założenie że nie przejmujesz sie czy spala 2 litry więcej czy mniej i nie przeszkadza ci jazda a`la emeryt, to jest to najlepsza forma samochodu uniwersalnego