Jak ocenić grubość "lakieru" na masce 750um+

12 Lip 2024, 13:37

Edquar napisał(a):a jakiej podstawie uważasz że to auto jest ok?

Przeczytaj jeszcze raz posty autora t.


Podsumowując Twoje aktywne doradztwo które ujęło autora tematu.

Malowana maską przy aucie nie ma żadnego znaczenia, nie jest żadnym wyznacznikiem tego czy coś jest dobre czy złe. Do tego proponować głupotę czyli szukanie następnego Talismana bo może było coś nie tak a znakiem jest maska !!! Może lepiej skupić się na technice która może być bardzo droga w tym modelu Renaulta.

A tak właściwie jak mam auto w którym nie chce jeździć jak borciuch i trzeba coś pomalować to znaczy że mam je oddać na złom a nie odsprzedać ?

@Edquar i dzięki Tobie i podobnym szpeni z zakresu motoryzacji nie będzie normalnie w PL.

Wiesz czemu ? Teraz sprzedaje auto których w Europie są 2szt. Jedno w Pl drugie gdzieś tam chyba Litwa i wystawie je zagranicą bo w Polsce jedyny problem kupującego to że pomalowałem błotnik i maskę a z cieniowaniem połowa auta. Co z tego że perfekcyjny stan, co z tego że po serwisie i to konkretnym jak wszystko w Polsce rozbija się o malowane elementy. Co ciekawe zagraniczny klient ma w d... malowanie tylko liczy się stan auta. No ale potem na forum dedykowanym tej marce wielkie lamenty Januszy że w Pl same Mirasy. No ale kto dba o Mirasy ?
Mój kolega kupujący floty aut poleasingowych w różnych krajach sprowadza tylko bezwypadki i w PL te sztuki co miały jakieś malowania znowu je maluje ale pod miernik. To jest patologia.
Co ciekawe jak było wszystko malowane albo coś szpachlowane to takie auto idzie do sprzedaży zagranicą.

Teraz mam do kupienia okaz czyli 20letnie auto (premium) z nalotem 25k.km.ale z błotnikiem i drzwiami do malowania i pewnie go przez takich jak Ty nie wezmę bo mam w d.użeranie się z Januszami.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10902
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

12 Lip 2024, 16:42

Każdy ma swój punkt widzenia. Za ciężko zarobione pieniądze zawsze chciałoby się dostać coś jak najlepszego :)

Na pewno bliższe jest mi patrzenie na ogólny stan auta niż skupianie na mało istotnych szczegółach. Niestety ze względu na brak wiedzy i doświadczenia, nawet z bardzo dokładnym raportem, pewnych rzeczy nie potrafiłem ocenić i stąd moje pytanie...

szybki napisał(a):Koniecznie sprawdź zawieszenie bo jak jest aktywne to amory kosztują dużo a średnio jest z ich trwałością to samo z maglem i jego kosmiczną ceną.


Z tego co wiem, Talisman nie ma aktywnego zawieszenia, chyba że masz na myśli 4Control (cztery koła skrętne). Badanie amortyzatorów na stacji kontroli wyszło ok:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


inspekcja wizualna nic nie wykazała, a podczas jazdy nie było żadnych niepokojących objawów czy hałasów.
Crocodil
Początkujący
 
Posty: 56
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Poznań
Prawo jazdy: 28 04 1999
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak uczyć dzieci bezpieczeństwa na drogach?
    Aby skutecznie uczyć dzieci w wieku od 4 do 12 lat odpowiedniego zachowania w zakresie bezpieczeństwa ruchu, trzeba wiedzieć o ograniczeniach związanych z wiekiem oraz o tym, że nikt nie zrobi tego tak skutecznie jak rodzice ...