11 Wrz 2015, 20:17
trochę poczytałem w internecie,znalazłem przypadkowego LOGA,chodzi mi o grupę 000, ja go przeanalizuje i opiszę tutaj a Ty powiesz mi czy dobrze to robię okey??
LOG :
log_224524.html
Chodzi tylko o grupę 000
więc tak pierwsza wartość od lewej to obroty silnika powinny byc od 41-45 (odpowiada wartości 860 do 940 rpm.w tym logu jest 041 - więc jest okey
następnie kąt początku wtrysku powinien być od 124-134 w tym logu jest 127 czy to duże odchylenie od tej normy? i jakie to ma znaczenie?
następnie położenie pedału przyspieszenia być powinno 0 odpowiada wartości 0 % - więc w tym logu jest okey.
następnie dawka wtryskiwanego paliwa powinna być od 15-40 w tym logu jest 013-019 waha się więc nie bardzo wiem dlaczego i na co to wpływa i jaka jest przyczyna i jakie powinny być akceptowalne odchylki.
następnie jest ciśnienie w kolektorze ssącym powinno być od 90-108 w tym logu jest 101.
następnie jest ciśnienie atmosferyczne powinno byc od 183 do 223 w tym logu jest 200.
następnie jest temp. płynu chłodzącego powinna być od 80 - 35 w tym logu jest 063 - więc chyba jest coś nie tak bo nie mieści się w tej normie.
następnie jest temp w kolektorze ssącym powinna być 182 do 50 w tym logu jest 129. mieści się w normie więc jest okey?
następnie jest temp paliwa powinna być 85-do 170 w tym logu waha się ona - ale mieści się w normie.
następnie ostatnie okienko to masa powietrza (maf) przepływomierz powinno być od 70 do 126 odpowiada 230 do 420 mg/skok w tym przypadku jest 138 i waha się więc tutaj widać że coś jest nie tak no nie? jakie są przyczyny tego że w każdej z tych grup te wartości się wahają???
Proszę znajdz czas i odpowiedz mi na pytania które zadałem,dziękuję.