Jak podłączyc głośniki z tyłu?

16 Kwi 2010, 20:35

Pytanie takie jak w temacie. Kupiłem dwa tyg. temu samochód. To mój pierwszy, więc nie mam doświadczenia w tych sprawach. No i zestaw audio miałem taki, że facet mi dorzucił gratis radio, a głośniki to fabryczne tylko te w drzwiach wbudowane :/ No i zakupiłem już nowe i chce je z tyłu założyc, tylko nie zabardzo wiem jak... Mógł by mi ktoś w tym pomóc? Jak by co to wiem co to znaczy połączenie szeregowe/równoległe itp :) Bo przypuszczam że takimi zwrotami będziemy tu operowac.
banan_91
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Włocławek

16 Kwi 2010, 21:37

a ile tych głośników masz :?: jeśli 2 to ani szeregowe ani równoległe ;) 99% odbiorników ma wyjście na 4 kanały (LP/PP LT/PT) więc kwestia pociągnięcia tylko kabli na tył samochodu i podpięcie głośników :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

16 Kwi 2010, 21:54

No dwa właśnie :) To inne pytanie, wime że dla Ciebie będzie głupie, no al eja tego jednak nie wiem... Gdzie mam szukac i po czym w ogóle poznac te wyjścia? I co oznaczają te LP PP LT PT??
banan_91
Nowicjusz
Awatar użytkownika

17 Kwi 2010, 11:56

LP - lewy przód
PP - prawy przód
LT - lewy tył
PP - prawy tył
Na radiu musi być rozpiska z głośnikami.
W razie gdyby jej nie było to czy masz taką kostke?

[link do oferty na Allegro wygasł]
To na tej kostce z lewej gdzie jest 8 pinów - to idą na głośniki.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

17 Kwi 2010, 13:24

z tyłu radia powinna być naklejka z rozpisem co jak gdzie tak jak piotrpz87 mówi :) jeśli nie ma to napisz co to za radio będziemy myśleć :wink:
pocieszny
Forumowicz VIP

17 Kwi 2010, 17:32