Jak pozbyc sie auta

26 Cze 2013, 08:31

Witam , z tego co tutaj czytam to w....alem sie w totalne gowno ,ale wydaje mi sie ze musi byc jakies rozwiazanie z tego problemu .Sprawa wyglada tak : mam 18 jestem mlodym kierowca ,połasiłem sie i kupilem samochod za 600 zl , samochod kupilem na dowodzie tymczasowym , , Oc mam wazne do pazdziernika , a dowod tymczasowy zabrala mi dzisiaj policja za brak przegladu .i co najgorsze nie mam ciaglosci umow . Dowod jest na pana Wojciecha on sprzedal Sebastianowi a Sebastian Jackowi a Jacek Mi i nie mam umow pomiedzy Wojciechem a Sebastianem i miedzy sebastianem a Jackiem .Jestem mlody i glupi ze nie dpatrzylem tego , bo poprostu sie na tym nie znam . i pytanie jest takie czy moge sie w jakis sposob pozbyc sie tego auta nawet za darmo ? czy juz do konca zycia bede musial oplaca Oc a nie bede mogl nim jezdzic bo nie moge zarejestrowac ? Prosze o pomoc
bads
Obserwowany

Prawo jazdy: 06 11 2012
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: nie mam
Silnik: 1,3
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Cze 2013, 14:32

rozbierz na części i zgłoś na policji kradzież. Dostaniesz od nich papier, który pokazujesz w urzędzie aby wyrejestrowali pojazd i w ubezpieczalni żeby nie płacić oc.
masowy89
Obserwowany

Auto: Kia

27 Cze 2013, 15:34

bads napisał(a):dowod tymczasowy zabrala mi dzisiaj policja za brak przegladu

Eeee tam - w miękkim DR nie ma pieczatki o OBT - policjant nie może go zatrzymać, chyba, że sam DR stracił ważność..
Co do umów - nie da się ich odzyskać ?? Albo napisać trzeba jedną - Wojtek->Ty i iść do WK..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2011

29 Cze 2013, 18:13

[quote="silvo44]Eeee tam - w miękkim DR nie ma pieczatki o OBT - policjant nie może go zatrzymać, chyba, że sam DR stracił ważność..[/quote]