defens napisał(a):Powiem tak. Temperatura jest w normie a nawet poniżej polowy skali
To nie jest norma.
Jeżeli sprawa wygląda w ten sposób, to najprawdopodobniej jest uszkodzony termostat. Zrób prosty test - nagrzewaj auto na postoju do momentu, aż wskazówka temp. pokaże około 90 stopni. Sprawdz wtedy jakie leci powietrze z nagrzewnicy. Zapewne poleci cieplutkie. Możesz też zasłonić chłodnicę jakąs dyktą i się przejechać kawałek - temp. powinna w miarę szybko podskoczyć do góry. Oczywiście musisz przy tym uważać, żeby nie zagotować płynu, ponieważ będziesz miał przysłoniętą chłodnicę i nic nie będzie płynu chłodziło. Aczkolwiek powinien się włączyć wentylator. Jednak najlepiej jest sprawdzić tym pierwszym sposobem - silnik będzie się nieco dłużej nagrzewał, ale płyn ci się nie zagotuje.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...