1.) Zawieszenie.
Należy sprawdzić w jakim jest stanie jak coś jest na wykończeniu to wymienić. Jak jest w miarę to nie wymieniać zostawić, wymienisz po wyprawie jak zmęczysz materiał do końca. U nas są dziury a jak chcesz przejechać trochę kilometrów to zawieszenie musi być sprawne żeby nic nie odpadło po drodze.
2.) Płyny.
Sprawdź kiedy ostatnio wymieniałaś olej. Możesz wymienić olej, płyn hamulcowy, uzupełnić stan płynu chłodzącego jeżeli brakuje. Ale za dużo nie ma co szaleć wzdłuż wybrzeża to nie wyprawa dokoła świata
![Wink :wink:]()
Jeżeli masz auto benzynowe sprawdzić świece.
3.) Ogumienie.
W jakim stanie masz opony jak są ok to jechać nic nie zmieniać. Jak są na wykończeniu no to Twój wybór czy chcesz jechać paręset kilometrów na łysych laczkach
![Wink :wink:]()
sprawdź czy masz dobrze nadygane kółka.
4.) Niech w warsztacie ogólnie sprawdzą czy autku nic nie dolega.
W zasadzie jak nic nie stuka w zawieszeniu, masz opony w miarę przyzwoitym stanie, w miarę świeży olej i nie brakuje płynu chłodzącego to nie ma co wielce przygotowywać bo szkoda kasy. Jak jedziesz tylko 2000-3000 kilometrów i nie wybierasz się za granicę lub w rejony bez cywilizacji to nie ma co wymieniać połowy podzespołów
![Wink :wink:]()
Wsiadać i jechać i czerpać przyjemność z podróży
![Mr. Green :mrgreen:]()