Jak przygotować się do trasy?

14 Lip 2010, 12:58

Sezon wakacyjny w toku, wielu z nas pewnie planuje dalekie bądź bliższe podróże - warto więc dobrze się do nich przygotować. Wybierając się za granicę, dobrze jest przed wyjazdem sprawdzić ceny paliw , czy opłaty za drogi, by lepiej zaplanować podróż. Na co jeszcze Waszym zdaniem powinno się zwrócić uwagę przed wyruszeniem w trasę? Może jakieś przydatne linki?
grzeg1968
Początkujący

Miejscowość: Warszawa

15 Lip 2010, 18:04

Dla mnie bardzo ważną sprawą, tym bardziej jeżeli jedzie się za granicę, jest wykupienie dobrego ubezpieczenia. To jest dla mnie podstawa.
micolay
Nowicjusz

Miejscowość: lublin

15 Lip 2010, 21:03

Planowanie, ceny paliw, ubezpieczenia, tak to bardzo ważne. Ale w ferworze planowania i ubezpieczania radzę nie zapomnieć o sprawdzeniu stanu technicznego samochodu :mrgreen: Napewno oszczędzi nam to wielu niechcianych aczkolwiek bardzo intensywnych wrażeń :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

16 Lip 2010, 14:40

Brodaty, masz rację! o tym wielu kierowców niestety zapomina:/
grzeg1968
Początkujący

16 Lip 2010, 15:15

stan techniczny samochodu serwisowanego na bieżąco nie powinien być problemem, ubezpieczenie i tak zwykle kupujemy roczne :wink:
tak na prawde to warto sprawdzić co ciekawego mamy po drodze a nie lecieć jak te "barany" autostradą :mrgreen: czasem warto poświęcić na dojazd nawet 3 dni a jednak zobaczyć piękne miejsca :!: i tak na prawde warto zaznaczyc sobie ciekawe miejsca na mapie i jechać od jednego do drugiego, i w ten sposób zwykle dojeżdżamy później ale za to jest co wspominać :mrgreen:

POST MODEROWANO - TO NIE JEST FORUM KRAJOZNAWCZE - MotoAlbercik
Ostatnio edytowany przez pocieszny 05 Sie 2010, 18:11, edytowano w sumie 4 razy