REKLAMA
Witam, zwracam się z incydentem, który mnie ostatnio spotkał. Otóż:
Dałem do zrobienia w fachowym warsztacie 2przegóby na jednej półosi, na drugi dzień po odebraniu samochodu oba przeguby uległy uszkodzeniu w trasie co musiałem ponownie naprawić w innym warsztacie (dokładnie pojazd zepsuł się na autostradzie skąd zostałem przetransportowany do najbliższego mechanika, który stwierdził iż przyczyną usterki był niepoprawny montaż obu nowych przegubów, rozebrał je i założył ponownie tym razem dobrze). Chcę ubiegać się o zwrot pieniędzy od pierwszej firmy, jednak ta powiedziała, że mi ich nie zwróci. Jak mogę załatwić tą sprawę? Pracuję za granicą i nie mam za bardzo czasu na sądzenie się. Dodam, że mam na wszystko faktury, mat. video w którym mechanik pokazuje co było źle zamontowane i świadka oraz znam mechanika z pierwszej firmy, który mi to zakładał, jest młodym i niedoświadczonym mechanikiem, jednak myślałem że szef lub ktoś bardziej doświadczony go sprawdzi lecz chyba się tego nie domyślili