07 Kwi 2009, 17:58
To,czy jest np kilo szpachli możesz sprawdzić czujnikiem grubosci lakieru.Czy jest gdzieś uderzony można poznać po nierównych szparach między poszczególnymi elementami karoserii.Można też sprawdzić,czy samochód był malowany - trzeba by zajrzeć w każdą dostępną szparkę - lakiernicy czasami są na tyle leniwi,że nie chce im się demontować elementów karoserii,tylko malują je zamontowane na samochodzie,czego efektem są natryski lakieru na sąsiednich elementach karoserii od wewnętrznej strony.Warto tez spojrzeć na wszystkie dostępne połaczenia śruvbowe - jak coś było demontowane,to widać po nakrętce lub śrubie,że była odkręcana.Producent też zazwyczaj kazdą taką nakrętkę czy śrubę "maluje"odpowiednim konserwantem,który zapobiega rdzewieniu tych połaczeń.Jak ktoś odkręcał coś,to raczej już nie pokrywa niczym tych połączeń śrubowych czy spawalniczych.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...