Jak to wkońcu jest z tym snorkelem?

06 Lut 2011, 22:32

Panowie szlachta może ktoś z was mi wytłumaczy jak się sprawa przedstawia z montowaniem snorkela. Ogólnie większość pisze, że fajka ma być skierowana do przodu i to ma sens ale często widzę fajkę odwróconą do tyłu. Można pomyśleć, że to jakiś laik zamntował albo że gościu więcej jeździ do tylu niż do przodu :wink: Ale w profesjonalnych przeprawówkach (np GRAT 2 ) wlot snorkela jest skierowany do tyłu i do dołu. A w jeszcze jednym bialym zmotanym Patrolu wlot snorkela jest wewnątrz kabiny.
Jak to się ma do opinii często spotykanej w prasie i wśród ludności, że wlot ma być do przodu bo wtedy "łapie" wystarczająco dużo powietrza?
Rozjaśnijcie mi trochę w głowie bo się nieco w tym pogubiłem :oops: :wink:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

06 Lut 2011, 23:36

jak wpadasz w bajoro po szyby to raczej nie chcesz żeby do doloty nachlapało błota :mrgreen:
ogólnie na drogę w przód w terenie do tyłu :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

07 Lut 2011, 14:40

pocieszny napisał(a):jak wpadasz w bajoro po szyby to raczej nie chcesz żeby do doloty nachlapało błota :mrgreen:
ogólnie na drogę w przód w terenie do tyłu :wink:

amen :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

07 Lut 2011, 15:27