Musiałbym zapytać kolegi z ASO MB,nie zapytam jednak z prostej przyczyny,tego mi nie powie,tajemnica serwisu i tyle,zresztą nie pytam, by być nietaktownym.Faktem jest jednak,iż taką świecę jest bardzo łatwo ukręcić,dlaczego?Dlatego,że zbiera się na niej nagar,który blokuje tę część świecy,która wychodzi poza gwint,zresztą te świece są bardzo delikatne i kruche
![Exclamation :!:]()
Rozbierając problem rozumem,serwis musi po mojemu dysponować kluczykiem pneumatycznym,który odkręca i zakręca świecę powodując przy tym wibracje(tylko na gorącym silniku),tak należy do świecy podejść.Jeśli nie dysponujesz takim kluczem,a na pewno tak jest,musisz mieć dobry klucz do świec i delikatnie stukać w kierunku najpierw zakręcania a potem odkręcania,gdy delikatnie ruszysz świecę,znowu ją zakręcasz i odkręcasz i tak w kółko,tylko w ten sposób pozbędziesz się nagaru.Niestety, proces może być pracochłonny.Musisz wiedzieć,że żaden serwis ASO MB nie da ci gwarancji,że świecy nie ukręci,ten zabieg jest tylko na twoją odpowiedzialność,jeśli ukręcą gwint,koszty dalszych zabiegow ponosisz ty,podpisujesz takie oświadczenie,podobnie jest z wtryskami,pamiętaj o tym,dlatego warto samemu się za to zabrać ,i poświęcic temu tyle czasu na jaki serwisu ASO nie jest stać.Wpisz sobie na YOU TUBE wykręcanie wtryskiwaczy w Mercedesach CDI (ukręconych),może będzie coś na temat świec żarowych.