Jak wydobyć brutalny dźwięk V8 z BMW e32 ?

31 Mar 2013, 13:31

Witam

Tak jak w temacie,chodzi mi o to jakie przeróbki trzeba zastosować żeby to brzmiało tak jak ten Lex na filmiku :

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Zwykła prosta rura ? czy jak ? ja niestety jestem zielony w tym temacie ale mam ojca spawacza więc jeżeli mi ktoś podpowie co trzeba zrobić to z wykonaniem nie będzie problemu :)

Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich,wesołych świąt :D
Norbi1778
Nowicjusz

Prawo jazdy: 12 01 2012
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: nie mam

01 Kwi 2013, 11:58

Wpisz sobie na google tytuł filmiku który oznacza jak były poprowadzone wydech poniżej kolektora wydechowego, możesz jeszcze dodać hasło x-pipe, będzie też basowo ale ciszej. W filmiku był 1uz super motorek :D
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Kwi 2013, 13:28

x pipe mi sie mniej podoba,straight=bestia :D a z r6 da rade wyciagnac chociaz troszke podobny dzwiek ? bo aktualnie mam r6 ale mysle nad zmiana na V8 .
Norbi1778
Nowicjusz

Prawo jazdy: 12 01 2012
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: nie mam

01 Kwi 2013, 15:32

Generalnie nie da sie okreslic jednolitego dźwięku dla R6ki czy dla V8.

W 2jz wystarczy zrobić cat back-a jest gitara a w RB już nie jest gitara. generalnie można uzyskać fajny dźwiek ale do V8 jescze bedzie daleko.
Sądzę że to jest kwestia pojemności bo 1gfe brzmi :no: a też R6
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Typ: Sport/Coupe

26 Sie 2013, 23:00

najprosciej,wolny wydech zrobic.niech ci ojciec otworzy srodkowy wydech wyjmijcie wszystko,wstawic wzdluz rure tej samej srednicy,i zaspawa i gra muzyka.Bedzie za cicho yo samo zrobic z koncowych,ale wtedy bedzie za glosno dla policji hee
duzy32
Nowicjusz

Prawo jazdy: 15 02 1981
Auto: xm
Silnik: 3000
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1991
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Bezpiecznie za kierownicą po dłuższej przerwie