Jak wymienić przeguby w Cinquecento??

13 Paź 2008, 12:59

Witam,
Chciałbym uzyskać informacje na temat wymiany przegubów przy Cinquecento 700. Ogólnie to jestem laikiem w mechanice, jednak chce sam wymienic te przeguby. Czy móglby ktos mi dac instrukcje wymiany tych przegubów. Czy trzeba wyjmowac pólosie ze skrzyni???
Prosze o rady
Pozdrawiam
kisiel103
Nowicjusz

• 13 Paź 2008, 17:22

które przeguby chcesz wymienić wewnętrzne czy zewnętrzne?
    mlody861
    Zaawansowany

Miejscowość: ok Warszawy

13 Paź 2008, 18:30

Jak juz mowilem to jestem laikiem w mechanice. Nie wiem ktore trzeba wymienic. Moj problem polega na tym, ze jak ruszam, albo jade wolno i skrece mocno kierownica w lewo lub w prawo to cos strasznie puka, jakby sie skrzynia zacierala, albo coś. nie wiem co jest. Wszyscy mowia mi ze to zuzyte przeguby i powinienem je wymienic.
    Z tego co sie orientuje to sa to przeguby zewnetrzne, te przy kolach.
    Ale czy napewno jest to wina tych przegubow ze tak strasznie cos wali i puka przy skrecie???
    kisiel103
    Nowicjusz

13 Paź 2008, 18:49

To wygląda na przegub . Jeśli piszesz że jesteś laikiem . to lepiej tą naprawe zleć w warsztacie . Oprócz wiedzy jak to zrobić , to trzeba mieć jeszcze odpowiednie narzędzia . Zwykły komplet kluczy - niewystarczy .
    bonifacy
    Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

13 Paź 2008, 18:52

Kolego przeguby można wymienić dość łatwo jeśli masz chociaż znikome pojecie o mechanice tak najprościej mówiąc to odkręcasz koło ściągasz tarcze hamulcową luzujesz obejmy na gumach i wyciągasz przegub wkładasz nowy i robisz wszystko w odwrotnej kolejności.
    PrezesArtek
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Audi S8 i Wp11-144
    Silnik: AVP, QG18DE
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna