Moze niektorym wydac sie to smieszne ale nie mam pojecia jak wymienic zarowke w aucie. Zdjelem wieko odlaczylem przewod od zarowki ( dot. H1 tzw. swiatel dlugich ) ale nie moge jej wyciagnac :/ nie da sie ani jej jakos odkrecic ani wyciagnac ot tak. Problem dotyczy Opla Vectry B.
Z gory dziekuje za odpowiedz
Prawdopodobnie żarówka jest na wcisk, musisz ją usunąć na siłę, uważaj abyś jej nie stłukł. Jak się stłucze to pozostaje drobny śrubokręcik i podważanie, dłubanie. Powodzenia.
Tym co robią to na siłe , to bym łapy poucinał Żarówka jest jest dociskana do oprawy specjalną sprężyną . Trzeba ją najpierw odpiąć , a żarówka sama wypadnie .
bonifacy napisał(a):Tym co robią to na siłe , to bym łapy poucinał Żarówka jest jest dociskana do oprawy specjalną sprężyną . Trzeba ją najpierw odpiąć , a żarówka sama wypadnie .
No to fajnie, że u Ciebie tak jest. U mnie było inaczej.
Nowe z salonu, ale po blacharce! Chociaż oficjalnie nikt o tym nie mówi, są w Polsce salony, w których 8 na 10 świeżo dostarczonych z fabryki pojazdów z miejsca trafia do lakierni. Uszkodzenia w czasie transportu to chleb powszedni. ...
Poradnik kupującego #1 - Lexus IS XE10 mk1 (1999-2005) Geneza Lexus IS pierwszej generacji dostępny był początkowo jedynie jako sedan z dwulitrowym silnikiem. W 2001 roku do oferty wprowadzono wersję kombi o nazwie SportCross oraz wersję IS 300 z legendarnym silnikiem 2JZ. Modernizacje: ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.