1)
nie jeździć tam gdzie nie wolno
2) jeździć tak aby po Tobie dało się rady drogą przejechać
przeczytaj i zastanów się
http://www.treadlightly.pl/
a technika jazdy?? to w dużej mierze zależy od przygotowania i samochodu jakim podróżujesz, benzyną jeździ się inaczej dieslem inaczej, SJ410 inaczej HZJtem inaczej,
inaczej na oponie typu AT inaczej na simexach
trudno odpowiedzieć na tak szerokie pytanie w kilku zdaniach, występuje zbyt wiele zmiennych,
to co można poradzić na początek:
z przygotowania auta: przynajmniej po 1 zaczepie z przodu i z tyłu (fabryczne są za słabe trzeba je wzmocnić bądź zrobić nowe), najlepiej jeździć w 2 auta, zawsze mieć ze sobą "telefon do przyjaciela", który w razie W nas poratuje (wiedzą, pojazdem, herbatą
![Mr. Green :mrgreen:]()
)
z techniki jazdy: jestem zwolennikiem jazdy na reduktorze (pomimo że można bez
![Wink :wink:]()
) więc
zawsze zapinaj sprzęgi na lock a wajche na 4L blokady (jeśli mamy) włączmy przed przeszkodą a nie w trakcie pokonywania (kwestia wprawy kiedy jest niezbędna kiedy przeszkadza), jazda na zasadzie BUT BUT BUT zwykle daje efekty ale można też pomyśleć
![Mr. Green :mrgreen:]()
,podczas pokonywania przeszkody
zawsze czekamy aż któś ją przejedzie (lub ktoś czeka aż my jeśli jedziemy 1) żeby nie utopić 2 aut na raz (wbrew pozorom mało kto myśli w amoku
![Mr. Green :mrgreen:]()
) i najważniejsza chyba rzecz: jak jedziemy na fajce nie odpuszczać za wcześnie
![Wink :wink:]()
jeśli przód skacze w powietrze
zawsze wciskać sprzęgło nie hamulec, na zjazdach hamulec nie jest potrzebny (hamujemy silnikiem 4L i 2 lub 1 jeśli szybka skrzynia) patrzymy na wskaźniki czasem (żeby nie było BUM pod maską), jeśli używamy wyciągarki bądź kinetyka powinniśmy wiedzieć jak to się robi żeby jeszcze długo i szczęśliwie używać naszego złomka
http://www.treadlightly.pl/index.php/w- ... /samochody
zasada która obowiązuje zawsze
wypady na 15 minut kończą się betonowym wklejeniem syfa i powrotem do domu koło godziny 5 nad ranem